Bencede yüksek :/850 mi? fiyat yüksek değil mi be usta?
Gmd almak daha mantıklı fazla satılmaz benceBencede yüksek :/

BencedeGmd almak daha mantıklı fazla satılmaz bence![]()

Discovery 2 de 850 olucak bencediscovery 2 daha düşük fiyata çıkarsa pek satmaz ama bu telefon![]()
bence daha düşük olucak discoveryninde fiyatı 100 lira falan düşücek en fazla 700-750 arasında olucak benim görüşümDiscovery 2 de 850 olucak bence
ne zaman çıkıcak kesin bi bilgi var mı hocam?Maalesefbence daha düşük olucak discoveryninde fiyatı 100 lira falan düşücek en fazla 700-750 arasında olucak benim görüşümne zaman çıkıcak kesin bi bilgi var mı hocam?

Bende öyle düşünüyorumDiscovery 2 yi ucuz beklemeyin ötv zammı ve kurların yükselmesinden ötürü fiyatı ucuz olmayacaktır benim tahminim 750-850 aralığında bir fiyatı olur.
KatılıyorumDiscovery 2 yi ucuz beklemeyin ötv zammı ve kurların yükselmesinden ötürü fiyatı ucuz olmayacaktır benim tahminim 750-850 aralığında bir fiyatı olur.

