Haber Motorola Moto G satışta

Sponsorlu Bağlantılar

muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Motorola Moto G satışta
Merhaba arkadaşlar bir çok üye bu telefonu bekliyordu ve az önce hepsiburada da gezerken gördüm sadece siyah renk var ve 850 tl :)
 


andezitt

andezitt

Üye
850 mi? fiyat yüksek değil mi be usta?
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Başka firmalarda satarsa düşer belki?
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Motorola daha yeni denilebilir seviyede
 
andezitt

andezitt

Üye
o değilde biz yurt dışından alsak daha ucuza gelmez mi bu :D 179$ türk parası ile 399.17 tl. 100 lirada kayıt ıvır zıvır desen 500 tl en fazla 550-600 tlye alınır bu cihaz türkiyede 850 be abi :)
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Pahalı olmuş (dolar üzerinden olan fiyata göre)
 
  • Beğen
Tepkiler: andezitt
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Bencede çok pahalı :(
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Discovery 2 ile benzer donanımda fiyatı iyi sayılır.
 
andezitt

andezitt

Üye
discovery 2 daha düşük fiyata çıkarsa pek satmaz ama bu telefon :D
 
andezitt

andezitt

Üye
Discovery 2 de 850 olucak bence
bence daha düşük olucak discoveryninde fiyatı 100 lira falan düşücek en fazla 700-750 arasında olucak benim görüşüm :D ne zaman çıkıcak kesin bi bilgi var mı hocam?
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Discovery 2 yi ucuz beklemeyin ötv zammı ve kurların yükselmesinden ötürü fiyatı ucuz olmayacaktır benim tahminim 750-850 aralığında bir fiyatı olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: andezitt
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
bence daha düşük olucak discoveryninde fiyatı 100 lira falan düşücek en fazla 700-750 arasında olucak benim görüşüm :D ne zaman çıkıcak kesin bi bilgi var mı hocam?
Maalesef :D
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Discovery 2 yi ucuz beklemeyin ötv zammı ve kurların yükselmesinden ötürü fiyatı ucuz olmayacaktır benim tahminim 750-850 aralığında bir fiyatı olur.
Bende öyle düşünüyorum
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Zaten adamlar dedi iki en fazla 3 cihazimiz olacak dedi ucuz olcagini sanmıyorum
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Malesef doların artması bu telefonu da vurdu. Pahalı olmuş. 50 lira daha koyup Turkcell'den Nexus 4 alınabilir. Ama bekleyelim belki başka mağazalarda daha ucuz olur. Taksitler kalkmasa ve dolar yeniden düşse ne güzel olur değil mi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: andezitt


Üst Alt