hisisman
Üye
monte için o.facebook ve maxicep vidgeti :)
arkadaşlar ben monte s5620 için 0.facebook ve maxicep vidgetleri yaptım.
KURULUMU:
önce verdiğim linkten dosyaları indiriyorsunuz
dosyaları zip dosyasının içinden çıkarıp telefona dosyalarımın içine atıyorsunuz
daha sonra install.html yi açıp instal widget e tıklıyorsunuz.
WİDGETİMİZ WİDGETLERE KURULMUŞ OLUYOR
facebook simgesi biraz kalın ama tek tıklayışla 0.facebook a girebiliyoruz
----------Eklendi @ 14:22:50 ---------- Yazıldı @ 14:19:03 ----------

KURULUMU:
önce verdiğim linkten dosyaları indiriyorsunuz

dosyaları zip dosyasının içinden çıkarıp telefona dosyalarımın içine atıyorsunuz

daha sonra install.html yi açıp instal widget e tıklıyorsunuz.
WİDGETİMİZ WİDGETLERE KURULMUŞ OLUYOR

facebook simgesi biraz kalın ama tek tıklayışla 0.facebook a girebiliyoruz

----------Eklendi @ 14:22:50 ---------- Yazıldı @ 14:19:03 ----------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
işte link 


