monte için o.facebook ve maxicep vidgeti :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hisisman

Üye
    Konu Sahibi
monte için o.facebook ve maxicep vidgeti :)
arkadaşlar ben monte s5620 için 0.facebook ve maxicep vidgetleri yaptım.
KURULUMU:
önce verdiğim linkten dosyaları indiriyorsunuz :)
dosyaları zip dosyasının içinden çıkarıp telefona dosyalarımın içine atıyorsunuz :)
daha sonra install.html yi açıp instal widget e tıklıyorsunuz.
WİDGETİMİZ WİDGETLERE KURULMUŞ OLUYOR :)
facebook simgesi biraz kalın ama tek tıklayışla 0.facebook a girebiliyoruz :)

----------Eklendi @ 14:22:50 ---------- Yazıldı @ 14:19:03 ----------

işte link :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Adrasa06 ve seytan_avcisi


seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
monte kullanmıyorum ama iyi paylaşım :oke:
 
Faraza42

Faraza42

Üye
Teşekkürler
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:tşk:
 

hisisman

Üye
    Konu Sahibi
:) Ben teşekkür ederim kardeş ne demek :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt