Corbyde ısıya duyarlı ekran var,yalnış bilmiyosam Monte'de de aynı.Yani sadece parmaklarının et kısımlarıyla dokunabiliyosun.Kalem veya tırnak gibi şeylerle dokunamassın.Isıya duyarlı olması demek ekranın daha hassas olması demek.Kardeşimde Corby Wifi var Star'dan daha hassas dokunmatiği çünkü ısıya duyarlı ekran,Star'ınki ise baskıya duyarlı.