monitörler arası geçiş yardım

    Konu Sahibi
monitörler arası geçiş yardım
konuyu yanlış yere açtıysam özür bende dell ınspıron 6400 laptop var ve buna harici bi monitör daha ekledim sorunum şu sadece istedigim görüntüleri harici monitöre aktarmak istiyorum bunun yolunuda buldum fn f8 tuş kombinasyonuyla yapabiliyorum fakat ilk bastıgımda görüntü harici monitöre gidiyor asıl sorun kapatırken kapatmak için tekrar aynı tuş kombinasyonuna basıyorum bu sefer laptopun ekranı gidiyor harici monitörün kalıyor tekrar bastıgımda düzeliyor daha hızlı bi yolu yokmu bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
 
Windows tuşu + P

Görüntüyü ister 2 ekrana da, ister sadece laptopa, ister sadece harici ekrana, isterseniz yarısını laptopa yarısını diğer ekrana verebilirsiniz.

# Bu kısayol Windows Vista ve 7'de çalışır.
 
    Konu Sahibi
t.ederim xp için olanı yokmu acaba