Modifiye Yazılımda İkon Pack Nasıl Yapıcam ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ninjaemos

Ninjaemos

Üye
    Konu Sahibi
Modifiye Yazılımda İkon Pack Nasıl Yapıcam ?
Arkadaşlar Ben Orjinal FW yi Modladım C6 Kullanmıyorum Anna İkon , Yada N8 İkon Kullanıcam Nası Atıcam Nereye Atıcam , birde diğer ek uygulamaların ikonları var elimde onları napıcam biri yardımcı olablir mi :sarıl:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt