Modern Combat 5 Geliyor !

    Konu Sahibi
Modern Combat 5 Geliyor !
Gameloft'un en iyi oyunu diyebiliriz modern combat serisine bir yenisi daha geliyor. Akıllı telefonlar ve tabletler üzerinde rekorlar kıran oyunun ilk özel trailer'i

[video=youtube;zjz614QVyfQ]http://www.youtube.com/watch?v=zjz614QVyfQ[/video]
 
Daha 4ü oynayacak vakit bulamamıştım
 

aksitman

Üye
3 ü zar zor bitirdim 4 de başliyacaktım şimdide 5 çikti ben 4ü bitirene kadar 6 çikar
 

Invoke

Üye
3ü 1 günde , 4ü 2günde bitirdim
5i Xperia Ray'in açacağını hiç sanmıyorum.
 

Samet.25

4 guzeldi 5 de on numara olur
 

Invoke

Üye
Hangi rom kullanıyorsun?
Artık nede olsa boot kilidi kaldırdım 4.2.2 son sürümü yükleyinmi acaba? Ne dersin

Ben 4.2.2 kullanıyorum da modern combatları ics romunda oynadım. Ultimate HD de oynamıştım, daha çok görsellik için olan bir romdu. Şuan PAC Rom kullanıyorum.


- - - Eklendi - - -

Modern Combat 4 biraz kasmıştı ben de oynatmayacak kadar değil, hafiften.**


- - - Eklendi - - -

**JB romu kur bence, performans farkı olduğunu düşünüyorum.


- - - Eklendi - - -

**JB romu kur bence, performans farkı olduğunu düşünüyorum.
 

Sen dediğin rom'u kurdum ama çok hoşuma gitmedi. Çok karmaşık geldi. Bide çok ram harcıyor!
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Bende sonra bu rom yükledim ve bugüne kadar yüklediğim en iyi jb rom oldu. Gayet hoş ve stabil çalışıyor. Ram kullanıca ayrılan 380mb. Bu rom'la her oyunu rahatlıkla oynayabilecek ve inanılmaz pil tasarruf var.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Ana ekran görüntüsü
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Invoke

Üye
Ya o benim dediğim rom çok iyi aslında pacdan bahsediyorum karışık gelmesi normal, ekran görüntünde hoş durmuyor yazılar küçük geldi ve gıcık oldun değil mi? Paranoid rom var çünkü telefonun tablet gibi oluyor, o ayarlar menüsü filan tabletlerde öyledir mesela, normalde onu ayarlayabiliyorduk ve düzeliyordu, normal oluyordu yani ama geçen sana yazdığım gün bir güncelleme geldi, ben de yükledim paranoid bozuktu. Öylece kaldı yani. Ama bugün bir güncelleme daha geldi şuan indiriyorum büyük iht. düzeltmişlerdir. Ben deneyeceğim beğenirsem sana atarım görüntüsünü, ram kullanımı filan denersin. Düzeltmişlerdir diye umuyorum

- - - Eklendi - - -

Son yüklediğin romun adını söylersen güzel olur, ayrıca 380mb kalıyor ama boş kalan 380değil ki, bizde de toplam da 380 kalıyor, çünkü kalan kısmı android yiyor. Fark yok yani burdan bakınca.
 

Rom ismi: Super Jelly Bean 5.0
Tavsiye ederim bi yükle çok iyi rom yapmışlar :rolleyes:
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Bide normal kullanımda ram 230mb boş oluyor ama çok yüklendiğin zaman en aşağı 180mb kadar düşüyor
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Ayrıca buraya bak
 

Ekli dosyalar

LimePie

Üye
5i merakla bekliyorum telefonu alabilirsem inş. oynayacaz
 

Invoke

Üye
Hacı ben güncellememi yükledim, hala düzeltmemişler, o paranoide gıcık oldum. :/
Benim ki zaten ocli 1,2ghz =)) swapda yapacam da sd kartım iyi değil
Bu arada modern combat 5 konusunu işgal etmeyelim istersen özele gel, istersen uygun bir yere konu aç.
 

NovaThor

Üye
Ace 2 acmaz heralde ? overclock ile acarmiki?
 

PriZm

Üye
İddaya girerimki bu oyunu Galaxy S bile açacaktır.
 

PriZm

Üye
MC4'ü gayet rahat oynatıyor.Ki 4 ile aralarında devrimsel bir fark yok
 

MrExpert

Üye
Ben üşendiğimden 4 ü indirmemiştim arkadaşın telefonundan oynamıştım

O değilde ben asıl asphalt 8 i merak ediyorum