Modern Combat 3 HD çıksın yeter diyenler :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
Modern Combat 3 HD çıksın yeter diyenler :)
Tek istediğm oyun Modern Combat 3 androidteki gibi çıkma ihtimali varmı ?
 


Dimi3

Dimi3

Üye
Maalesef istegimize gore oyun gelmiyor, Nokianin stratejisine gore. IOSta oyle degil ama, her turlu ihtiyaca, istege oyun ve uygulama..
 
İncİnat

İncİnat

Üye
androidde 200 mb ram yemesinin nedeni android gpu raminden almıyor cihaz raminden alıyor ama symbian gpu ramindan alıyor o oyun symbianda olsa olsa 20 mb ram yer
 
klongs

klongs

Üye
androidde 200 mb ram yemesinin nedeni android gpu raminden almıyor cihaz raminden alıyor ama symbian gpu ramindan alıyor o oyun symbianda olsa olsa 20 mb ram yer

symbianın işlemcisi kaldırmaz bir kere gelse bile asphalt 6 gibi kırpılmış gelir bence gelmez ya nokia symbianı 2016 da bitirceğini açıkladı gameloft niçin uğraşsın symbian için
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe ve mesut1979
cyber

cyber

Üye
en azından bi Gta 3 çıkmalı
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
evet HD bi gta yada savaş oyunu çıksa süper olur :(
 
pirenuri

pirenuri

Üye
keşke çıksa ama bizim dediğimizle olmuyor
 

Maxi -28-

Üye
ben hd oyun çıkmasından umudumu kestim gerçekten.eskilerle idare etmeye çalışıyorum artık
 
  • Beğen
Tepkiler: Dandanakan92
carbon_o7

carbon_o7

Üye
​Daha Real Football 2010 oynuyoz 2 sene geçti 2012yi çıkarmıyolar :D :D
 
cyber

cyber

Üye
2011 çıkmadıysa 2012 yi beklemenin lüzumu yok :D
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Gerçektende muhteşem bir oyun grafik ve görsellik bilgisayar oyunları gibi.. ipod touch 4 kullanırken üst üste 2 defa oyun bitirmiştim..

----------Eklendi @ 15:34:56 ---------- Yazıldı @ 15:21:43 ----------

[>>ELECKTRA<<];4512750' Alıntı:
en azından bi Gta 3 çıkmalı

Gta3 İpod Touch 4'de bile tam olarak stabil çalışmıyordu. Tamam bazı yerlerde hızlı ama grafiklerin yoğun olduğu alanlarda hafif kasmalar yaşanıyordu. Ben kesinlikle çıkacağını sanmam..
 
man20

man20

Üye
arkadaşlar ilk önce hayal gücünüzün çok geniş olduğunu söylemek istiyorum. Çünkü istediğiniz oyunlar çok yer kaplayan ve en az 1ghz hız isteyen oyunlar bunlar. Lütfen telefonunuzun hızını düşünerek oyun isteyin.bu telefonlardan çok şey bekliyorsunuz yazık...
 
SilentOne

SilentOne

Üye
o değil de illa oyun isyosan wp ve symbian almayacan
 

Maxi -28-

Üye
telefon her alanda istdğni vermeli oyun istysan bunu alma şunu al dye bşy yok
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ama oluyor kardeşim malesef
 
slant1111

slant1111

Üye
çok zor,çıksada aynı kalite de olamaz
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
bır telefondan her ıhtıyacını karsılamasını beklemek asırı yanlıs bence.. ıstegıne gore bır model sececeksın mecburen.. hıc bır telefonda hersey tastamam degıl ki.. suan o androıdlı telefonlar bıze cevbedıcı gelıyor ama emınım kullansak ondada su yokmu bu yok mu dıye baslarız ıkı gune..
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmet19_82
mcnpl4

mcnpl4

Üye
aynen baslarsiniz kesinlikle dogru
 
SilentOne

SilentOne

Üye
kesinlikle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt