Tek istediğm oyun Modern Combat 3 androidteki gibi çıkma ihtimali varmı ?
androidde 200 mb ram yemesinin nedeni android gpu raminden almıyor cihaz raminden alıyor ama symbian gpu ramindan alıyor o oyun symbianda olsa olsa 20 mb ram yer
[>>ELECKTRA<<];4512750' Alıntı:en azından bi Gta 3 çıkmalı
