Çok özür dileyerek birşey söyleyeceğim .
Metin_kra adlı arkadaşımın tüm teşekkürleri neden siliniyor. Madem moderatör teşekkür edip mesaj kasıyor metin arkadaşın mesajlarıda silinmesin o zaman. Itirazım var.
nur hanım nasıl mesaj kasıyorsa dedinizya bende diyorum 2 hesaptan ban alan niye ban alıyor siz neden ban almıyorsunuz
kullanılan ifade aynı değilmi peki
---------- Eklendi @ 16:16:54 ---------- Yazıldı @ 16:13:52 ----------
Ortada haksıklık var. O bölümde hangi oyuna girdiysem modun teşekkürünü görüyorum. Sonra bizim metinin silinen mesajını. Eğer öyleyse metin arkadaşın mesajlarını silmeyin arkadaş. Siz olsanız ne yapardınız ? Haksızlık yapmayın
ben olsaydım ki varım bende aynı şekilde size sorarım niye 2 hesap kullanıyorsun
---------- Eklendi @ 16:18:35 ---------- Yazıldı @ 16:16:54 ----------
o zaman modda mesaj kasmasin. Haksiklik yapmayin
sende 2 hesap açma ve haksızlık yapma