Mobireadersiz n8 çok boş geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ametlim

ametlim

Üye
    Konu Sahibi
Mobireadersiz n8 çok boş geliyor
Arkadaşlar bilindiği üzere mobilreder çok güzel bir kitap okuma programıydı ve elimde bu programa ait 100lerce e–kitap var. Ama mobireader üretici arkadaşkarımız bu programı sadece 60v3 sistemde sınırladılar. :(( ve internette dünyayı altüst etmeme rağmen bu programı veya bu programın okuduğu (prc) dosyaları okuyabilecek blr program bulamadım acaba bu durumdan bir tek benmi şikayetçiyim yoksa benim gibi mağdur arkadaşlarda varmı
 


boyabatlı

boyabatlı

Üye
tek sen değilsin bende şikayetçiyim ama çare yok sanal klavye ile devam
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
Yapacak bişey yok bende tiryakisiydim ya o programın n80 de baya okuyordum :(
 
erollcelik

erollcelik

Üye
Bende otuzdan fazla kitap var.Bende çok aradım o programı.
 
23palulu23

23palulu23

Üye
başka kitap okuma programı yok mu ya onu kullanın ??
 
muratkara21

muratkara21

Üye
bendende aynı sıkayet...
 
Mert045

Mert045

Üye
Bir sürü program var ama hepsi yalan sadece txt okuyabiliyorlar o kitapları bulmak da çok zor.

----------Eklendi @ 12:30:53 ---------- Yazıldı @ 12:27:48 ----------

bu arada elimizdeki kitapları upload edebilir misiniz bende okumak istiyorum ama bulamadım doğru düzgün hiç bi kitap lütfen yardım edin upload edin.
 
curtaincall

curtaincall

Üye
Aynen ben de bu durumdan çok mağdurum
onca kitap var n73 te okuyordum
n8 aldım artık malesef sanal klavye kullanıyorum

en kötüsü prc uzantılı sözlükler var onları kullanamıyorum
rüya tabiri,isim sözlüğü, Türk dil kurumu ,ingilizce ,siyasal vs sözlükler kullanamıyorum

birisi mobireader i n8 e uyarlasa harika olur.
Sitede bununla uğraşan yok mu?
Programa dokunmatik özellik kazandırsa.

Fbreader prc dosyaları açıyor okunabiliyor,onu kullanın ama sözlük b işine gelince mobireader harika

çünkü okurken anlamını bilmediğiniz kelimeyi sanırım 9 tuşuna basarak hemen sözlükten anlamına bakabiliyorsunuz,sözlükten çıkıp direk okumaya devam edebiliyorsunuz
 

Buhara15

Üye
arkadaşlas o programı çıkaran firma uyuyormu acaba kaç yıl oldu bi dokunmatik özellik eklenmedi gitti programa üreten firmaya mail atsak bir işe yarar mi acaba belki çok mail atılırsa bir çözüm bulurlar ne dersiniz...
 
ametlim

ametlim

Üye
    Konu Sahibi
mobilreaderin şirketi androit telefonlara çıkardı ama bir türlü symbian telefonlara çıkarmamakta ısrar ediyor
 

CLUBX

Üye
Bende sıkıntılıydım bu konuda ama kurdum c7 anna da çalışıyor e de ekitapların içine attım ses yükseltme ve alçaltma düğmelerinden saydaları değiştiriyorum şimdilik idare ediyorum bu şekilde ....
 
curtaincall

curtaincall

Üye
bu programa program geliştiriciler ya da maxicep yöneticilerinden işten anlayan

dokunmaktik özellik kazandıramaz mı ? çok mu zor yapmak ?
 
muratkara21

muratkara21

Üye
ayni sikayet.
 
tired66

tired66

Üye
mobireader i çıkaran firma bir arama motoru olan amazon.com oradan beki mail atabiliriz
 

burakkk97

Üye


ayrica konu hortlamis :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt