quicn
Üye
Mobil Ödeme İle Ürün Alamıyorum
Hattımda mobil ödeme açık(hatta bidaha açmaya çalıştığımda açık diye hata veriyor).Steamdan , internetten,Google Play den hiçbirşey alamıyorum.'Türk Telekom Mobil Ödeme Servisi Hattınız Aktif Olmadığı İçin Gerçekleştirilememektedir'.Hatası veriyor.Yahu hat açık mobil ödeme açık baya fazla kontör var neyin hatası bu.Google Play'den de uygulama alırken 'Bu işlem Türk Telekom Kullanıcıları İçin Geçerlidir Uygun Hat Takınız' hatasını veriyor.Anlam veremiyorum.Müşteri hizmetlerini arıyorum 1 e tıkla 2 ye tıkla felan ama ordada hepsini seçmeme rağmen mobil ödeme ile ilgili seçenek yok.
Teşekkürler
Teşekkürler