Faturalı [Çözüldü] Avea Mobil Ödeme sorunu !


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Caqafores

Üye
    Konu Sahibi
Bu ödeme metodu Türk Telekom Müşterileri için uygundur.Lutfen Uygun bir sim karti kullanın.
Hatası alıyorum yardım lütfen

-Turk Telekom hattını yeni aldım.Cihaz Dual Sim. Vodafone Hattında Mobil ödeme kısmı gelmiyor (Play Store ödeme yok biliyorum)
Ama Türk Telekom taktiğimda Türk Telekom yöntemi geliyor fakat Yukarıdaki hata veriyor
İnternette Yaptığım Bir araştırma Üzerine Müşteri Hizmetlerine bildirmeniz gerekmektedir dendi. Bende Aradım Ve Çözüm ;
Yeni Hatlar 1 Ay(30 Gün) Mobil Ödeme Yapamıyoruz. Bu süre Bahis Sitelerinde 3 Ay(90 Gün). Tek çare 1 Ay Beklemek. Bakicam Sorun Devam ederse Tekrardan Müşteri Hizmetlerini Arayacağım.

Yetkili Arkadaşlar Konuyu Kilitlebilirsiniz.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Sorun ve çözüm için teşekkürler, isteğiniz ve talebiniz üzerine konu kilitlenmiştir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt