sefiller53
Üye
Mobee Nett 10" GPS ndrive 10 ve 11 yardım.
Yeni almış olduğum Mobee Nett 10" GPS cihazıma NDrive 10 ve NDrive 11i kurdum. Anlatılanları da yapmama rağmen internet bağlantısı sırasında her iki versiyonda da hata verip, programdan çıkıyor. Nette benzer konu bulamadım. Yardımlarınızı bekliyorum. (İGOda herhangi bir problem yok fakat tam ekran kullanamadığım için NDrive'ı kullanmak istiyorum.)
