Joker
Emekli Yönetici
Anladım abi
Selimpaşa da![]()

Anladım abi
Selimpaşa da![]()

Abi buraya gelirken skinti olmaz insallah neyle geleceksin?
Metroda gayrettepeden sonrasi kapali diye duydum
çağlayan meydandan doğru geliyor.
Yarin saat 2 cevahir dimi abi? Bi degisiklik yok?
Başka gelen yok mu?

Belli değil ama gelmeye çalışacağım abi![]()
konu zıplamış mı![]()

Son 50 dakikaya girilmiş, hadi hayırlısı bakalım. Görselleri bekliyoruz tertip.![]()

Resimleri Sensei çekecek onun telefon daha kaliteli![]()

Buluşma sona erdi.Sensei birazdan yada müsait olunca konuyu açacak![]()

Resimleri şotofok yapiyim acacagim abi![]()

