PureFood
Üye
İsim değişeceğini sanmıyorum. Nokia olarak kalır. Facebook instagramı satın aldı isim değişti mi hayır. Google youtube aldı motorolayı aldı isim değişt mi ms skype yi aldı isim değişti mi hayır. İsim değiştirmesi zaten mantıksız. İsim değiştirecekse adamlar zaten neyi satın alıyor. Fabrikaları mı. Bu zsten satın alma olayın temeli isimdir.
Çünkü lumia ve asha isim hakları da satın alınmış. yani nokia lumia yok. nokia asha yok. microsoft lumia ve microsoft asha olacak. sadece cep telefonu bölümü nokia olarak devam edecek, nokia x2, 515 vs gibi..
Yav hadi her seyi bosverde ilin amerikanina gitti yine finlandiyali olsun bizim olsun yav
Abi resmen ikiye bölündük teknoloji sevenler oalrak. Ben Nokia'ya duygusal olarak harbiden bağlı bir adamım.Yeri gelir küfür de ederim yeri gelir göklere de çıkartırım cihazımı, markamı işletim sistemimi ama bu konuda çok şaşkınım. Ayrıca Microsoft Lumia nedir abi ? Güven vermiyor bence. Nokia Lumia ne kadar tatlıydı, sempatikti, adamlar iki çeyrektir kâr açıklıyordu, bellerini doğrultuyorlardı yavaş yavaş. Neden nokia'nın büyük abileri bunu istedi ? neden abi neden ? evet benim markam değil ne derseniz deyin fan-boy deyin hatta ama öyle yani, inşallah yazık olmaz.. o artık amerikan. finlandiyalı değil..
Abi resmen ikiye bölündük teknoloji sevenler oalrak. Ben Nokia'ya duygusal olarak harbiden bağlı bir adamım.Yeri gelir küfür de ederim yeri gelir göklere de çıkartırım cihazımı, markamı işletim sistemimi ama bu konuda çok şaşkınım. Ayrıca Microsoft Lumia nedir abi ? Güven vermiyor bence. Nokia Lumia ne kadar tatlıydı, sempatikti, adamlar iki çeyrektir kâr açıklıyordu, bellerini doğrultuyorlardı yavaş yavaş. Neden nokia'nın büyük abileri bunu istedi ? neden abi neden ? evet benim markam değil ne derseniz deyin fan-boy deyin hatta ama öyle yani, inşallah yazık olmaz.. o artık amerikan. finlandiyalı değil..
6 yillik suikastin bir sonucu bu.
Az önce televizyonda Nokia Lumia 925 reklamını gördüm ve dedim ki keşke satmasaydı .
gerçekten lumia 925 bomba gibiydi birde adamların almama sebeplerinden biri 1500tl ye 4-8 çekirdek almak varken 2 çekirdek almak istememeleri veya adreno 225 yerine powervr alıyorlar 1500tl ye daha yüksek donanım almak varken neden düşük alayım ki diyorlar ve haklılar ama bunun sebebi wp 8 in 4 çekirdek desteklememesi .Nokia erken pes etti 925 ve üst modelleri tutulacaktı bence, hata üstüne hata yaptı ve sonunda pess dedi .
Ayrıca oldukça bencil bir firma symbian'ı öldürdü, hala kodlarını mı diyorlar neyse artık vermiyorlar . Keşke Nokia symbian a geri dönse belle yi geliştirse gerçekten alırım bir belle.
- - - Eklendi - - -
bende aynen bağlıyım inş bizi android e teslim etmezler kardeşim
lumia ve asha olarak kullanacak diye biliyorumadi kullanilmicak da ms mi olcak hic sanmiyorum nokia olarak kalir birden isim degisikligi olursa durumdan haberi olmayanlar ms ne zamandir telefon uretiyo ki deyip almak istemez zaten. ayrica ms nokiayi yeni aldigi icin farkini gosterme cabasina girer simdi. eskiye gore daha iyi hizmet sunuyo gibi gostercek kendisini ama ilk yillar icin mi yoksa devamli iyi hizmet mi olur bilemem. benim dusuncem ms teknoloji olarak nokiadan daha fazla yenilik sunamaz. nokia yeni bi teknoloji yada uygulama gelistirse yeni cikacak modellere uygulancak mi acaba. yoksa duz telefonlar uretir bunlar
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?