Haber Microsoft Markalı Cihazın Ön Paneli Sızdırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Telefonun alt kısmında kalan bölge ya da çerçevenin iç kısmında bir çok donanım bileşeni var. Burası olmak zorunda. O yüzeye de kapasitif tuşlar koyulabiliyor. Fakat sanal tuş kullanıldığında o bölgeyi kaldırmak gibi bir şey mümkün olmuyor. Zaten ekran boyutu belli. Sanal tuşlar da o ekrandan bir bölge kaplıyor.


Ama hiç güzel görünmüyor görsellik bozuluyor
 


Hasand.

Hasand.

Üye
Teşekkürler Nokia nın İsmi yavaş yavaş aramızdan ayrılıyor
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Telefonun alt kısmında kalan bölge ya da çerçevenin iç kısmında bir çok donanım bileşeni var. Burası olmak zorunda. O yüzeye de kapasitif tuşlar koyulabiliyor. Fakat sanal tuş kullanıldığında o bölgeyi kaldırmak gibi bir şey mümkün olmuyor. Zaten ekran boyutu belli. Sanal tuşlar da o ekrandan bir bölge kaplıyor.


O halde iyi olmaz keşke komple ekran yapabilseler ekranı aşağı ya çekebilseler bu sayede büyük ekranı kullanmakta kolay olur tek elle biraz daha fazla yere ulaşabiliriz
 
beats

beats

Üye
    Konu Sahibi
Valla arkadaşlar ben mi yanlış biliyorum yoksa diye şüphelenmeye başladım. Sanal tuşların ekranı küçültmek yerine büyütmesi gerekiyor. Yani adı üstünde sanal. Ben kapasitif tuşların kalkması taraftarı değilim yani en azından windows tuşu çok şık, ama o bölge sanal tuşlara dahil olunca sınır oraya kadar büyümüş olmuyor mu?
Sanal tuşlar ekranda olmadığı zaman büyük görünebilir, ama kullanım anında görünür yapıp bir de uygulama açtığında uygulamanın da seçenekler çubuğu (örneğin Internet Explorer'daki adres çubuğu) sanal tuşların üzerine eklenince alan iyice daralıyor.
Kapatisif tuşlar en mantıklısı sanal tuşlar olacaksa alt kısım niye var ?
Ekran dokunmatiği ve görüntü aktarımını sağlayan flexible PCB devre var, bunun cihazın bir yerinden geçmesi gerekiyor. Tasarımsal değişikliğe gidip başka yerlerden geçirilebilir ama nereden geçerse sağı, solu ya da üstü orası da kalınlaşacaktır.
Sanal tuş kullanıp ön panelin alt kısmını ince tutanlardan biri Sony'dir, Nokia'nın orada biraz bonkör olduğu aşikar. Şimdiye kadar yapılmış en ince çerçeveli cihazlardan biri Sharp Aquos:
Görüldüğü gibi tasarım değişik, bütün elektronik parçalar alta alınmış ve AR-GE'nin kendini belli ettiği bir cihaz fakat kullanıcı odaklı olduğu söylenemez. Ayrıca cihazla abi ters çevirip mi konuşuyoruz bununla şeklinde dalgası da geçilmiştir.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Resimde ki cihaz 6 inç olmadı en az 5.5. Çerçevesini baya ince tutmuşlar ama nedense tasarımının güzel olmayacağı hissine kapılıyorum.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Sanal tuşlar ekranda olmadığı zaman büyük görünebilir, ama kullanım anında görünür yapıp bir de uygulama açtığında uygulamanın da seçenekler çubuğu (örneğin Internet Explorer'daki adres çubuğu) sanal tuşların üzerine eklenince alan iyice daralıyor.
Ekran dokunmatiği ve görüntü aktarımını sağlayan flexible PCB devre var, bunun cihazın bir yerinden geçmesi gerekiyor. Tasarımsal değişikliğe gidip başka yerlerden geçirilebilir ama nereden geçerse sağı, solu ya da üstü orası da kalınlaşacaktır.
Sanal tuş kullanıp ön panelin alt kısmını ince tutanlardan biri Sony'dir, Nokia'nın orada biraz bonkör olduğu aşikar. Şimdiye kadar yapılmış en ince çerçeveli cihazlardan biri Sharp Aquos:
Görüldüğü gibi tasarım değişik, bütün elektronik parçalar alta alınmış ve AR-GE'nin kendini belli ettiği bir cihaz fakat kullanıcı odaklı olduğu söylenemez. Ayrıca cihazla abi ters çevirip mi konuşuyoruz bununla şeklinde dalgası da geçilmiştir.


Resim ters duruyorsa yapılmış yani ekran en alta kadar benim istediğim bu komple cam hatta üst kısımda cam olsa
 
PureFood

PureFood

Üye
Sanal tuş olayına şimdiye kadar hiç ön yargı ile bakmadım niyeyse, 630'da görünce hoşuma gitmişti. Gelsin gelsin bakalım Microsoft abimiz ne işler çeviriyor :D
 
beats

beats

Üye
    Konu Sahibi
Serhan

Serhan

Üye
Bir diğer konsept :
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Bu konsepti yapan arkadaşın hayal dünyasından şüphe ediyorum :D yav arkadaş adı üstünde konsept neden bu kadar kalın ve metal gövdeli bir telefon yaparlar :D o telefon rahat 250 gr olur :D

Yok yarım kilo :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Elveda Nokia :(
 


Üst Alt