Haber Microsoft Markalı Cihazın Ön Paneli Sızdırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

m542tf

m542tf

Üye
valla böyle gençler bu haberleri paylaşınca daha mutlu oluyorum.
İhtiyarların konularınıda beğeniyoruz. Bu arada telefon büyük ihtimal 6 inç l1520 tutuşuyla aşağı yukarı aynı. Ekranın on panele oranı % 83 olsa keşke dadundan yenmez.
 


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Aynı tutuş şekliyle benim üvey evladımı karşılaştırınca , görsel daha büyük görünüyor. En az 5.5 -6 " gibi duruyor.Nokia ismini görmemek yüreğimi burkuyor:(
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
İhtiyarların konularınıda beğeniyoruz. Bu arada telefon büyük ihtimal 6 inç l1520 tutuşuyla aşağı yukarı aynı. Ekranın on panele oranı % 83 olsa keşke dadundan yenmez.
Dediğin oranı yakalar herhalde kenarlar baya bi ince ,bu arada sanal tuş is te mi yo ruz:)
 
  • Beğen
Tepkiler: emz ve Aybin.Kilic
pirenuri

pirenuri

Üye
Bana niye fake gibi geldi
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Ne olursa olsun S5 yada note 4 gibi harika bir amiral gemisi bekliyorum aksi halde beni üzer
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
5 inçten büyük gibi geldi bana :hmmm
Umarım 6 inç falan olmaz :zzz:
5 yada 5.2'yi geçmesin mümkünse...
 
  • Beğen
Tepkiler: beats ve emz
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
5 inçten büyük gibi geldi bana :hmmm
Umarım 6 inç falan olmaz :zzz:
5 yada 5.2'yi geçmesin mümkünse...


Sence iphone 6 gibi ekran olsa ben bu mantığı tuttum sen ne dersin aynı cihaz ama iki farklı büyüklükte ekran
 
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
Aynen 5" geçmesin bide tasarım artık 920 tarzından biraz daha farklı olsun. 730/830 bende hayal kırıklığı yarattı resmen 920/n9 a çok benziyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: dilmenibrahim
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Aynen 5" geçmesin bide tasarım artık 920 tarzından biraz daha farklı olsun. 730/830 bende hayal kırıklığı yarattı resmen 920/n9 a çok benziyorlar.


Sana katılıyorum biraz çarpıcı oldu kavisli olsa vs biraz sıradışı falan
 
emz

emz

Üye
Sana katılıyorum biraz çarpıcı oldu kavisli olsa vs biraz sıradışı falan


Abi normali sattı o mu kaldı diyeceğim kızacaksınız. Önce şöyle sağlam, her yanıyla tam takım bir model çıkaracak ondan sonra fantezi kuracak :ehe Bu arada dediğime geliyoruz. Ms önce Nokia dan kalan ne varsa stokları eritti, şimdi ise kendine ait bir stok kurup sağlam cihazlar çıkaracak. Hep dedim 730-830 öylesine çıkarılmış olmak için çıkarıldı. Maksat Nokia tarafından kalanları harcamak. Onlarca malzemeyi çöpe atacağına üretti en azından belki satarsa diye ;) Artık bekleyin. Bundan sonra asıl cihazlar gelecek. Heleki yılbaşından sonra. Şu işçilerin işine son verecek ardından firma sadece ms çalışanları ile kalacak, kendine tamamen katacak, yönetim oturacak falan. Anca oldu bu süreç. İşte başlıyorlar bakalım :eller:

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Abi normali sattı o mu kaldı diyeceğim kızacaksınız. Önce şöyle sağlam, her yanıyla tam takım bir model çıkaracak ondan sonra fantezi kuracak :ehe Bu arada dediğime geliyoruz. Ms önce Nokia dan kalan ne varsa stokları eritti, şimdi ise kendine ait bir stok kurup sağlam cihazlar çıkaracak. Hep dedim 730-830 öylesine çıkarılmış olmak için çıkarıldı. Maksat Nokia tarafından kalanları harcamak. Onlarca malzemeyi çöpe atacağına üretti en azından belki satarsa diye ;) Artık bekleyin. Bundan sonra asıl cihazlar gelecek. Heleki yılbaşından sonra. Şu işçilerin işine son verecek ardından firma sadece ms çalışanları ile kalacak, kendine tamamen katacak, yönetim oturacak falan. Anca oldu bu süreç. İşte başlıyorlar bakalım :eller:

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]


İyide sonuçta kasa için bir kalıp yapıyor onu ha öyle ha böyle yapmış ne fark eder yani müthiş bir görsel yapsa yani şuan piyasadaki en iyi kasaya 930 özelliği koysak Nokia ne kaybeder
 

fraps34

Üye
O sanal tuş olaya şöyle bir BOYUT katıyor. İki cihaz da 5" ekrana sahip. En olarak aynı genişliğe sahipler ama boy olarak aralarında 6-7mm fark var. Bir de ekranda bıraktığı kullanım alanına bakın.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
930 beyazları kırmızı olarakmı gösteriyor , amoled hikaye ips lcd şahane :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
fotoğrafta öyle görünüyor ama reelde farkı anlıyorsun. Lcd amoledin yerini asla alamaz. Bu arada Z1 TFT LCD
930 beyazları kırmızı olarakmı gösteriyor , amoled hikaye ips lcd şahane :)
 
emz

emz

Üye
İyide sonuçta kasa için bir kalıp yapıyor onu ha öyle ha böyle yapmış ne fark eder yani müthiş bir görsel yapsa yani şuan piyasadaki en iyi kasaya 930 özelliği koysak Nokia ne kaybeder


Abi amiral gemi diye bahsediyoruz ya hep. Sen gidip bir Ferrari'ye tüp taktıran adam gibi dedin. Çok yakıyordu bizde tüp taktık. Olmaz öyle. Adamlar kontrolü sağladı ve piyasadaki en sağlam telefonlarla kapışmak istiyo. Bizim gibi bilgili olmayan çok insan var. Sadece ücretine bakıp pahalı olan iyidir diyen, kullanmayacak olsada en iyi donanımlı alayım diyen çok. Millet buna bakarken senin telefonun düşük donanımla iyi iş yapıyormuş demez. Bak 1000₺ altı android alınmaz. Ama bir 1000₺ ve üstü parası olanda düşük donanım istemez. Bizim wp olarak en büyük avantaj o altta kalan cihazlar. Ama üste çıktığında adamlarda avantajda. Hani bizim kadar destek yok, o yok diyeceksin ama adam o fiyata çok daha donanımlı tercih ediyor. Ben buna karşıyım ve etik bulmuyorum ama acı gerçekler bunlar. O nedenle adam akıllı, full donanımlı bir cihaz yapsın, her kasaya yapsın hatta bütçeleri göre, millet o fiyata en iyi bu desin bak nasıl satıyor. Sisteme bakan kalmaz. Ama işte bunu yapacak artık ms. Abi aylık maaşı 800₺ olan adam 2000₺ fiyatlı telefonu 24 ay taksitle alırdı bizde. Bunları unutmayın. Sırf adından.
Kısacası ms parası olana hitap edecek cihazlarda çıkarmalı ve piyasada rekabet edebilecek olmalı bunlar. En yeni donanımlı falan. Ve dediğim şu ki zaten şu an buna çalışıyorlar ;)

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 
braayn

braayn

Üye
valla direk nokia lumia 1520 boyutunda gibi geldi bana
 
  • Beğen
Tepkiler: Yağız Ryan


Üst Alt