Abi normali sattı o mu kaldı diyeceğim kızacaksınız. Önce şöyle sağlam, her yanıyla tam takım bir model çıkaracak ondan sonra fantezi kuracak

Bu arada dediğime geliyoruz. Ms önce Nokia dan kalan ne varsa stokları eritti, şimdi ise kendine ait bir stok kurup sağlam cihazlar çıkaracak. Hep dedim 730-830 öylesine çıkarılmış olmak için çıkarıldı. Maksat Nokia tarafından kalanları harcamak. Onlarca malzemeyi çöpe atacağına üretti en azından belki satarsa diye

Artık bekleyin. Bundan sonra asıl cihazlar gelecek. Heleki yılbaşından sonra. Şu işçilerin işine son verecek ardından firma sadece ms çalışanları ile kalacak, kendine tamamen katacak, yönetim oturacak falan. Anca oldu bu süreç. İşte başlıyorlar bakalım
Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]