Message me ve Windows Phone

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Message me ve Windows Phone
Sizce Windows Phone gelir mi
 

salda15

Üye
sen daha iyi bilirsin mühendis bey
 
bunun için konu açmanıza gerek yoktu ilgili konular var zaten kardeşim
 

nanotex

Üye
Bununla ilgili birkaç konu daha açıldı ve kilitlendi bu da kilitlenir. Bence whatsapp daha iyi herkes onu kullanıyor, gerek yok bu uygulamaya. Whatsapp ı biraz daha iyileştirseler çok güzel olur.
Message me tabii ki gelecek wp'a ama zamanı belli değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...