Mesaiye erken başlayanlar!! Buyruun..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
Mesaiye erken başlayanlar!! Buyruun..
Sabahın köründe işe gelip yapacak hiç bişey bulamayanlar.Bi konu açayım bari dedim :d: YİNE
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal


Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
ya sabahın köründe işten gelenler
buraya gel çalışmaya yapacak çok iş var
 
jeosalih

jeosalih

Üye
Canım sıkılıyor zaten yaw. Bugun hiç geçmicek gibi.
 
zaza

zaza

Üye
günler geçer sen merak etme :D
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
:D valla işim olsada çalışsam diyorum.en azından vakit geçer tuğ
 
zaza

zaza

Üye
çalışmayı belli bir seviyeden sonra tavsiye etmiyorum :D
 
jeosalih

jeosalih

Üye
Tatile çıkıcam bu akşam. Onun için sabırsızlanıyorum. Onun için geçmicek gibi zaman. Zaten bayram öncesi işte yok
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
çalışmayı belli bir seviyeden sonra tavsiye etmiyorum :D
vakit geçirecek her şeye açığım valla...öğlen olsada sunumlara başlasam barii :D

----------Eklendi @ 08:57:50 ---------- Yazıldı @ 08:56:54 ----------

Tatile çıkıcam bu akşam. Onun için sabırsızlanıyorum. Onun için geçmicek gibi zaman. Zaten bayram öncesi işte yok
:D ayyy bende valla daha karar vermedim ne zaman çıkacağıma.bu gece mesai son.eve iderim yatarım sabah mı çıksam yoksa pazarmı bilemedim :)))
 
jeosalih

jeosalih

Üye
Yolculuk nereye senin.
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
bodrum inşallah allah kaza bela vermezse :)
 
jeosalih

jeosalih

Üye
Hadi ya neresine bi tanıdığınmı var orda yaşayan yoksa tatil amaçlımı. Ben de bodruma gidiyorum. Hanım tarafı merkezde oturuyor.
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
hmmm hanım köylü seniii :) biz bodrumda yaşıyoduk zatn 4 yıl öncesine kadar.yazlık var orda.halamlar falan hala ordalarda.biz arkadaşlarla gidiyoruz :)
 
aslankaplants

aslankaplants

Üye
kimse yok muu
 
technoshark

technoshark

Üye
bodrumdayım :D
 
aslankaplants

aslankaplants

Üye
bodruma gidecek var da sen de mi oradasın
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
m.youtube.com/watch?gl=US&hl=en&client=mv-google&v=fnlNhZTroME
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
:D bodrum kat demek istemiştir o :D
 
greenmile

greenmile

Üye
komşu oğluyla mı gidiyon :ehe
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
sen geride kalmışsın.komşu oğlu başlamadan bitti şekerim.bööle iyiyimm..
 
greenmile

greenmile

Üye
ayıp etmişsin çocuğa:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt