vakit geçirecek her şeye açığım valla...öğlen olsada sunumlara başlasam bariiçalışmayı belli bir seviyeden sonra tavsiye etmiyorum![]()

Tatile çıkıcam bu akşam. Onun için sabırsızlanıyorum. Onun için geçmicek gibi zaman. Zaten bayram öncesi işte yok
ayyy bende valla daha karar vermedim ne zaman çıkacağıma.bu gece mesai son.eve iderim yatarım sabah mı çıksam yoksa pazarmı bilemedim
))
