Merhaba Symbiancılar!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Telefon iphone değil güldürdün usta :kop:
 


S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Bu arada telefon C6-01 mi C7 mi N8 mi E7 mi E6 mı X7 mi ?
 
ShimSegh

ShimSegh

Üye
    Konu Sahibi
İphone Değil Daha neyine soruyon :D

Şaka yaptım Nokia 701(yurt Dışı)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
İyi güle güle kullan
 
ShimSegh

ShimSegh

Üye
    Konu Sahibi
Gülemiyorum malesef Arka kapağı kırık :(
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Telefonculardada yoktur kapak türkiyeye çıkmasınımı bekliyecen
 
emre.koc

emre.koc

Üye
hoşgeldin faruk :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hoş geldin tarıkatımıza kardeşim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sado826
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
silent kardeşim incicimiydin sende :D
 
spartuas

spartuas

Üye
Hoşgeldin. İyi eğlenceler. İyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: S.E.C.R.E.T
pRime.

pRime.

Üye
Hoşgeldin dostum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: S.E.C.R.E.T
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
701 = C7 ' nin yandan yemişi :D
 
İncİnat

İncİnat

Üye
Hoşgeldin kardeşim
 
TheMadness

TheMadness

Üye
701 se neden belleyi bekliyorsun :zuhaha:
 
MksDevoO

MksDevoO

Üye
Hoşgledin Yeni Nokia üyemiz olarak inşallah güzel vakit geçirip telefonunun en ilginç noktalarını burda bulrsun Bu arada C7 din hayırlı olsun ;)
 
qsaw

qsaw

Üye
symbian 3 e hoşgeldin yardım aldığın kadar etmeyee çalış :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt