Menüdeki Sayıları Kaldırmak..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KafKefEmrE

Üye
    Konu Sahibi
Menüdeki Sayıları Kaldırmak..
Arkadaşlar facebook hesabıma veya e-posta hesabıma girdiğimde iconların üstünde ne kadar mesaj varsa onun sayısını belirtiyor. E-postayı açtığım zama bu sayılar gidiyor ama facebook uygulamasında kaldı. HEsabıma giriş yapıp gelen mesajı okudum. Sildim bile ama hala orda kaldı böyle. Bunun kaldırmak için hesabını silip tekrar yüklemekten başka bi çözüm yolu varmı ?

 


erem.qns

erem.qns

Üye
Ayarlar>Genel>Etkinlik bildirimleri>Sonrasında istediğin Etkinliğin İşaretini kaldır :)
 
tesadüf05

tesadüf05

Üye
Aynı sorun bendede var bu ne böyle ne yaptıysam silemedim.
 
erem.qns

erem.qns

Üye
bnmde samsungapps logosunda cıkıo. Eger guncellemelerı yaparsam gıdıo.
Bunu şey gibi düşünün Facede ki bildirimler gibi.
Sende de Facebook logosunda var. Faceye gir bildirimlerini oku gider..
 

veev

Üye
Bendede anı sorun var Dediğini yaptım olmadı

--------------- Ekleme ---------------

Temanın İsmi Ne
 
Trackmania

Trackmania

Üye
Kapatıpaçmayı denedinizmi?
 
silver021

silver021

Üye
onlar benimde başımın mübtelası. samsung appste çıkıor özellikle 37 var şuanda. çok fazla rahatsızlık vermior elbetteki bana. samsung appste güncellediğim programlar kadar sayı azalıyor.
facebookuda güncelleyince sorun ortadan kalkıyor. JJ9 sürümünü kullanıorum.
 

KafKefEmrE

Üye
    Konu Sahibi
hesapları silip tekrar açtığınızda sorun kalkıyor.
 
Trackmania

Trackmania

Üye
Ozaman o 1 mesaj olabilir bildirim olabilri sidek olabilir oyundan gelen davet olabilir yani herşey olabilir...Pcden girip herşeyi iptal etmelisin dostum sonra da telefonu kapat aç bakalım yinemi aynı olacak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt