menü tuşu

  • 25 Mart 2013
  • 729 Okunma
  • 11 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar c6.01 menü tuşu çok tahrip olmuş ,değştiriliyomu acaba ?
     


    Yazan: ümran
  2. servise verirsen değiştirirle
     
  3. ùcretlimi ,tel hala garantide
     
  4. kullanıcı hatası ise ücretli olur, servisle görüşmen gerek
     
  5. yok boyada hafif sokülme war
     
  6. benim c7 alt taraf komple soyuk menü tuşundada beyaz ısıgın sag taraf yanıyo sol sönük agaaagagaga arka kapağı görseniz televfn kendini jiletlemiş arabesk çala çala :D :D
     
  7. naptın tele sen ya :ehe
     
  8. Kardeşim ne yazık ki kullanıcı hatasına girdiyorlar ve ücret alıyorlar. Çünkü adamlarda şu mantık var: "Biz bu telefon için kılıf yapıyoruz sen kullanmıyorsun ve çiziyorsun." Bu mantıkla asla garantiye sokmazlar ama şöyle birşey de var ki ben tuş kilit yerini açıp kapata kapata biraz tahrip ettim. Götürdüm Kasayı bile değiştiler 2 gün içinde yolladılar. Bazen insaflarına kalıyor yani servistekilerin.
     
  9. bilgi içn :tşk: kaç para edr bu tuş
     
  10. fazla tutacağını sanmam kardeşim en fazla işçilik ile 75 lira falan tutar anca
     
  11. tamam kardş tekrar :tşk:
     
  12. Önemli değil kardeşim :rica:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
25/09/2018 - 13:45