Memleketimden iki Güncel Manzara

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Zero

Zero

Üye
    Konu Sahibi
Memleketimden iki Güncel Manzara
Aşağıdaki fotoğraf birkaç gün önce Laleli'de çekildi..
Başlangıçta Geleneksel İş Makinası Seyretme Hobimize güzel bir örnek teşkil ettiği için
Fotoğrafı çekmiştim, Sonradan öğrendiklerim Daha fazla dumur olmama neden oldu..
Kazının Amacı Otelin Kaçak su kullandığını kanıtlama amaçlıymış(Kameralara falan bir anlam verememiştim).
Yaklaşık 2 metre derinden döşenen boruyla Otel yıllardır kaçak su kullanıyormuş. Söylenenlere göre tahmini kaçak kullanım 350.000 YTL (350 milyar)..




Bu fotoğraf ise Bu sabah (20.02.06) Arnavutköy yolunda çekildi. "Bana birşey olmaz" Zihniyetine karşılık trafikte neler olabileceğini gösteren iyi bir örnek.

<span style="color:#FF0000">LÜTFEN TRAFİK KURALLARINA UYALIM</span>

 


kikaksk

kikaksk

Üye
vay be burası türkiye böle kaza da olur böle kacak kulalnmalarda olur normal karşılanır artık bunlar...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yaw o kamyon havadan falan mı düşmüş..
 
__Midas__

__Midas__

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Feb 20 2006, 04&#58;26 PM) [post=282489]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Yaw o kamyon havadan falan mı düşmüş..
[/b][/quote]
ilk önce araba arkadan çarpmış ardından arkadaki minibüs arkadan ittirtmiş, başka türlü olamaz...
 

tofy

Üye
hayret birşey otele bak

kazaya gelince çok kötü olmuş eee dikkatsizliğin sonucu

teşekkürler zero
 

cumcum23

Üye
iş makinası seyretme hoimize bayılıyom

amaçsızca kazı yapsan araçtan indiğinde imza isteyen olur mu ki??

nası seyrediyolar anlamıyom saatlerce ayakta dur yorul

onu da geçtim hiç wakit geçiyo yararlı bi iş yapsam diye düşünmüyolar mı ki

hadi yaşlılar neuse işleri yok bütün gün canları sıkılıyo

ama gençler de war seyreden onlara şaşıp kalıyom

hepsine kolay gelsin

sanki seyretmeyle hemen mühendis oluyolar
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Kaza feci olmuş...
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
clio nası geliyoduysa artık arkadan öle bi vurmusti o şiddetle koca kamyonu kaldırmıs altına girmiş hayret yaf
 

RockFord Fosgate

Üye
eee yavaslasaydı
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
bu kötünün iyisi bide direk altına girseymiş cok daha kotu olcakmış,bu kaldırmısta girmiş sımdı en azından maddi zararla kurtarmıstır
 

keano

Üye
simdi o 2. resimde

kamyon ani fren yapip arabada ani fren yapip arkadan dolmus bindirerek arabayi kamyonun altina mi sokmus?

yoksa kamyon geri geri giderken clioyu ezmis ve arkadan gelen dolmus duramayip arkadan clio&#39;yu....

yoksa kamyon gokten clionun onune dusup dolmusun arkadan vurmasiyla mi sonuclanmis

yoksa dolmuscunun alacagi vardi clio&#39;lu danda kamyoncu ile anlasip onunu mu kestiler

yoksa clio nun mu kamyoncu dan alacagi vardi ve dolmuscu kankasindan yardim isteyip kamyonu ters cevirme planlariyla mi uurasiyodu...

yoksa.... off yeter bee
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
wayy beeeee en son resim urkutucu
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
ne kadar hızlı olursa olsun o kamyonun altına girmesi way inanamıyom ama nasıl olmuş hiç bi fikrim de yok

taksinin üstündeki su şişesi ne için acabaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
4K
Doğuş Pertez
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Albert Einstein


Üst Alt