O saçmalıklar bitti dostum o devir kapandı aldığında olan şarjı bitir sonra tekrar fulle. Şunu yaparsan iyi olur. Mesela gece tamamiyle prizde kalmasındansa saat 10'da tak şarja veya 9 'da 11 de tahminimce tamamlanır şarj. Daha sonra sabaha kadar % 100 vaziyette beklemede kalsın gün içinde % 20'nin altına inmedikce şarj etmemeye çalış. Böyle yaparsan bataryan 2 yılı en iyi şekilde tamamlar.