Faturasız MEGA3GB 19tl


Her Yöne 500 DK+ 1000 SMS + 3 GB 25 TL ( ALTIN3GB->7000 )

Bayağıdır kullanıyorum arkadaşın önerdiği tarifeyi, gayet ideal. Hem tarifindeki üç gb internetini paket yenileme tarihine kadar yetiremezsen "Doldur 3gb" yazıp 7000'a sms gönderiyorsun sadece on tl'ye sana 3gb internet veriyor tekrar.Mesela ben Altın üç gb ayda 25 tl (500dk-1000sms-3gb) + 3gb = 35tl. Bence şu piyasaya göre çok makul. [emoji846]


#
 
Tepkiler: Gofrettin115 ve baslarkadi
Yapılıyor mu
 
Tepkiler: İhtiyar.

oguzxw

Üye
Bende mega19tl deyim daha çıkmadım tarifeden. iyki de yapmışım ama sanırım daha geçilmiyor tarife degiştirirsem yandık desenize
 
Tepkiler: navigo
21 tlye 1gb net 500dk bide sms vardı genc tarife 4 lira fsrk var bende gectim buna
 
Bende mega19tl deyim daha çıkmadım tarifeden. iyki de yapmışım ama sanırım daha geçilmiyor tarife degiştirirsem yandık desenize

Valla ben de çıkmadım, çıkmayı da düşünmüyorum.
Çıktığımız anda bu kadar ucuz tarifeyi bulamayız. 19 TL'ye 600 DK, 1000 SMS ve 3 GB internet alıyoruz, yetmeyen olursa 10 TL ödeyerek hangi paketi istersek onu doldurabiliyoruz. Böylece tarife 29 TL'ye geliyor isteğimize göre. Piyasadaki tarifenin en iyisi bu bana göre.
 
Tepkiler: teknognc

oguzxw

Üye
Aynen bi internet fiyatlarına baktım sonra şükrettim.

SM-N930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

esilay

Üye
bu tarife devam ediyor mu daha iyi kampanyalar var mı
 
1000 dk 1000 sms 8 gb internet geceleri 3 gb whatsap için ise 1 gb internet hakkın var toplam 12 gb ediyor 29 TL ... eğer yetmezse 7 tl ye 2gb ek internet paketi alıyorsun ☺️
 
1000 dk 1000 sms 8 gb internet geceleri 3 gb whatsap için ise 1 gb internet hakkın var toplam 12 gb ediyor 29 TL ... eğer yetmezse 7 tl ye 2gb ek internet paketi alıyorsun [emoji5]️
Kulandığın tarifenin ismi nedir acaba
 

esilay

Üye
1000 dk 1000 sms 8 gb internet geceleri 3 gb whatsap için ise 1 gb internet hakkın var toplam 12 gb ediyor 29 TL ... eğer yetmezse 7 tl ye 2gb ek internet paketi alıyorsun ☺️
bende merak ettim bu kampanyayı nasıl bir kampanyaymış yahu
 

cimbom04

Üye
    Konu Sahibi
türk telekom galiba ama faturali
 
Tepkiler: teknognc
Arkadaşlar Türk Telekom faturalı tarife ....
 
bu tarife devam ediyor mu daha iyi kampanyalar var mı
Benim bildiğim bundan ucuzu yok ancak bu tarife yeni geçenlere 28 TL olarak ücretlendiriyor.

General Mobile 4G ile uygulamasından gönderildi.
 

teknognc

Üye
Benim bildiğim bundan ucuzu yok ancak bu tarife yeni geçenlere 28 TL olarak ücretlendiriyor.

General Mobile 4G ile uygulamasından gönderildi.
Faturalı olup taahhüt koymaları insanı caydırıyor.