Sadece 1 telefonda kullanılacak bir işletim sistemine bu kadar güvenmeyin.
öyle deme
maemo'ya bak, sadece tek bi telefonda oldu (nokia n900)
herşey yapıldı android yüklendi bada symbian vs. yüklendi usb on the go falan çok geliştirildi. Aradan yıllar geçti ama hala en iyi 10 telefon listelerinde adı geçiyor. Oysa işlemcisi, rami falan gayet düşük ama.

rezisif ekran, kalın telefon falan.
yeni çıkacak olan cihaz hem donanımı güzel hem yazılımı güzel. E android uygulamalarını da işletim sistemini değiştirmeye gerek kalmadan yükleyebileceğimize göre, daha ne olsun
