maxipuan şerefine nargile içilir 5000

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

omayra

Üye
:ehe :ehe :ehe zıpırlık ve dahi kıpırlık insanın içindedir, kimse karar veremezzzzzz :ehe Benim yaptığım tespitti sadece, ama ayrıntısını bilemem :ehe
 


leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:ehe
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Hayırlı Olsun 10.000 Puanında Da Icersin :cool
 
toprakumit

toprakumit

Üye
leiche nin 10000 ine kaldıysak ohoooo..:ehe
daha yakın bi tarih var 8 haziran da eskişehir e bekleriz..;)

İnşallah şu anda izini ayarlamaya çalışıyorum... Dayımda eskişehirde zaten onlarıda bi ziyaret ederim ;)
Bu arada benim 2500 e az kaldı daha o zaman karışık bişeyler içeriz :)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İnşallah şu anda izini ayarlamaya çalışıyorum... Dayımda eskişehirde zaten onlarıda bi ziyaret ederim ;)
Bu arada benim 2500 e az kaldı daha o zaman karışık bişeyler içeriz :)

madem öyle sana bol yararlı paylasımlar 2500de nargile içmek üzere ;)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
madem öyle sana bol yararlı paylasımlar 2500de nargile içmek üzere ;)

İnşallah dostum :)
Bu arada ben göreve çıkıyorum geldiğimde görüşürüz iyi forumlar size...
Bide ii kıpır ve zıpırlıklar :D:D:D
 
Ozan

Ozan

Admin
Hayırlı olsun, yararlı paylasımlarla hakederek birşeylerin arttığını görmek güzel olsa gerek :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt