ben daha önce efekt uygulamaya çalışmıştım acaba bunun yüzündenmi sıkıntı yaşıyorum
Yüzde doksan dokuz bak bu dediklerimi eğer orjinal fw kullanıyorsan hep sil korkma orjinal efekler z de istesende zarar veremezsin ok
Bu işlemleri geri al (ihtimalleri yazıyorum)
Benim uygulamayı kurduysan
pyton kalsın
theme fx uygulamasını sil
Bu yazdığım yollar ojinal sistem yolları değildir senin yapmış olduğun yollardır orjinal hiç birşeye dokunmayacaksın korkma
c sys bin içinden aknskinsrv.dll sil (direk silinmez baştan yeniden adlandır aknskinsrv2.dll veya aknskinsrv.dll2 gibi orjinalinden farklı isim ver sonra teli kapat aç sonra sil )
e sys bin içinden aknskinsrv.dll sil
c resource içindeki effect kalsörünü sil
c data içinde effect kalsörü varsa sil
e resource içinde effect kalsörünü sil
f resource içinde effect kalsörünü sil
e sys bin içinden aknskinsrv.dll sil
c sys hash içinde aknskinsrv.dll varsa sil
c resource içinde ThemeFX klasörünü sil
e içinde ThemeFx kalsörü varsa sil
f içinde ThemeFX kalsörü varsa sil
Taki telefon açıldığında orjinal efekt başlayana kadar
sonra theme fx olayı yap ok
- - - Eklendi - - -
dostum telefonu pc ye bağlayınca pc hata veriyor kapatıp açmam gerekiyor, mecburen programı kaldırmak zorunda kaldım...
şimdi hata neydi diyeceksin unuttum ama sanırım "fats.sys" gibi birşeydi bir fikrin varmı
- - - Eklendi - - -
dahil
- - - Eklendi - - -
dostum birde yolu c yaparsa hafızada boşa yer kaplamış oluruz e olması daha iyi
Ama e usb depolamada sıkıntı çıkarmasın denedinizmi şuan FP1 ler c kullanıyor reflesh ler e kullanıyor ben programa tek yol kodu ataycam karar verin e mi c mi ona göre aknicon.dll düzenleyecem fp1 için c yapılmış refleshçiler için e kombinasyonu sğlamam lazım bana sorarsınız c olsun hem depolama sorun olmaz hem hafı kartı olmayan arkadaşlar olacak hem c içinde daha hızlı çalışır hafıza kartında class sınıf olayı var mif ler çok birşey değil toplasan benim 701 tüm mifler uygulama mifleri dahil tasarım telelfonda ne varsa tüm mifler 9 mb çok değil bu mif olayı sadece widget düşünmeyin orjinal tema üzerinde örnek veriyorum rehber ikonunuda değiştirilebilecek kısacası genel düşünün ?