[MaxiPDA] MaxiMOD v6.0(0) Symbian^3 Refresh - FP1 - FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey sorucam mesela wlan widgetini değiştirmek için c resource apps içine yeni mif attığınızda üzerine yazılsın diyor yazdırdıktan sonra wlan değişiyor mu

- - - Eklendi - - -

Allah senden tekrar razı olsun :) ilk yapısımda hiç sorun yapamadım ve kullanıyorum çok sağol :)

808 de oldu mu
 


kiraz.muhammed1

kiraz.muhammed1

Üye
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
süper

- - - Eklendi - - -

süper
 
kiraz.muhammed1

kiraz.muhammed1

Üye
yap şunu artık abi sabırsızlanıyorum:D
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
refleshçiler mif ler e miş sizin e mi istersiniz c mi ? değiştirebilirim
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
caglar b

caglar b

Üye
ben daha önce efekt uygulamaya çalışmıştım acaba bunun yüzündenmi sıkıntı yaşıyorum
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
açılış ekranı dahil mi bu c resource apps içindeki miflere ?
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
dostum telefonu pc ye bağlayınca pc hata veriyor kapatıp açmam gerekiyor, mecburen programı kaldırmak zorunda kaldım...
şimdi hata neydi diyeceksin unuttum ama sanırım "fats.sys" gibi birşeydi bir fikrin varmı


- - - Eklendi - - -

açılış ekranı dahil mi bu c resource apps içindeki miflere ?

dahil


- - - Eklendi - - -

dostum birde yolu c yaparsa hafızada boşa yer kaplamış oluruz e olması daha iyi
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
birşey sorucam mesela wlan widgetini değiştirmek için c resource apps içine yeni mif attığınızda üzerine yazılsın diyor yazdırdıktan sonra wlan değişiyor mu

- - - Eklendi - - -



808 de oldu mu

yok 808de denemedim 603te demedim :)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben daha önce efekt uygulamaya çalışmıştım acaba bunun yüzündenmi sıkıntı yaşıyorum

Yüzde doksan dokuz bak bu dediklerimi eğer orjinal fw kullanıyorsan hep sil korkma orjinal efekler z de istesende zarar veremezsin ok

Bu işlemleri geri al (ihtimalleri yazıyorum)
Benim uygulamayı kurduysan
pyton kalsın
theme fx uygulamasını sil

Bu yazdığım yollar ojinal sistem yolları değildir senin yapmış olduğun yollardır orjinal hiç birşeye dokunmayacaksın korkma

c sys bin içinden aknskinsrv.dll sil (direk silinmez baştan yeniden adlandır aknskinsrv2.dll veya aknskinsrv.dll2 gibi orjinalinden farklı isim ver sonra teli kapat aç sonra sil )

e sys bin içinden aknskinsrv.dll sil
c resource içindeki effect kalsörünü sil
c data içinde effect kalsörü varsa sil
e resource içinde effect kalsörünü sil
f resource içinde effect kalsörünü sil
e sys bin içinden aknskinsrv.dll sil
c sys hash içinde aknskinsrv.dll varsa sil
c resource içinde ThemeFX klasörünü sil
e içinde ThemeFx kalsörü varsa sil
f içinde ThemeFX kalsörü varsa sil

Taki telefon açıldığında orjinal efekt başlayana kadar

sonra theme fx olayı yap ok

- - - Eklendi - - -

dostum telefonu pc ye bağlayınca pc hata veriyor kapatıp açmam gerekiyor, mecburen programı kaldırmak zorunda kaldım...
şimdi hata neydi diyeceksin unuttum ama sanırım "fats.sys" gibi birşeydi bir fikrin varmı


- - - Eklendi - - -



dahil


- - - Eklendi - - -

dostum birde yolu c yaparsa hafızada boşa yer kaplamış oluruz e olması daha iyi

Ama e usb depolamada sıkıntı çıkarmasın denedinizmi şuan FP1 ler c kullanıyor reflesh ler e kullanıyor ben programa tek yol kodu ataycam karar verin e mi c mi ona göre aknicon.dll düzenleyecem fp1 için c yapılmış refleshçiler için e kombinasyonu sğlamam lazım bana sorarsınız c olsun hem depolama sorun olmaz hem hafı kartı olmayan arkadaşlar olacak hem c içinde daha hızlı çalışır hafıza kartında class sınıf olayı var mif ler çok birşey değil toplasan benim 701 tüm mifler uygulama mifleri dahil tasarım telelfonda ne varsa tüm mifler 9 mb çok değil bu mif olayı sadece widget düşünmeyin orjinal tema üzerinde örnek veriyorum rehber ikonunuda değiştirilebilecek kısacası genel düşünün ?
 
caglar b

caglar b

Üye
neyse ben biraz böyle kullanayım zaten avkon2 de yapamamıştım sen programa widget paketini ekleyince toptan temizlige girişirim
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
senbilirsin
 

Alperen Şuayb

Üye
Abi Çok Faydalı Konu Ellerine Sağlık :tşk:
 
arslanla

arslanla

Üye
E de olsun benim c de çok yer yok...
 
akifd

akifd

Üye
avkon'u halletsin de fp1'e hangi bellek olursa olsun tercihim e tabiki rahat rahat doldur
 
kiraz.muhammed1

kiraz.muhammed1

Üye
c olsun
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
doldurma değil ki hep aynı boyut alacak çoğalmayacak sadece 10 mb bir alan ihtiyacı var c de geri kalan e de olacak diyelim 10 tane açılış ta siyah ekranda 5 noktalı bölüm var ya o açılış resminden 10 var sadece kullandığınız bir tanesi c de olacak değiştirdiğiniz de c deki bir tane silinecek yenisi eklenecek yani c bir tane oda kullanılan e de arşiviniz istediği miz kadar doldur

- - - Eklendi - - -

değiştirme işlemini uygulama yapacak size seçmek ve netten mif ve efekt toplamak kalıyor onu da yaparınız heralde gerçi içine içine çok örnek koyacağım
 
akifd

akifd

Üye
iyi hayırlısı ile bir çıksaydı konu şimdiden patlama yaptı o zaman kim tutar seni bir hafta içinde 150 msj geçer beğenenleri göremiyorum çünkü mobil
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
beğeni dedin mi akan şu durur benim için
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
kiraz.muhammed1

kiraz.muhammed1

Üye
ne zaman çıkıyor abi
 


Üst Alt