MaxiOkey Turnuvası Başlıyor! [KATILIM]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
MaxiOkey Turnuvası Başlıyor! [KATILIM]

Geçen Bir Arkadaş Güzel Fikir Ortaya Atmıştı.Eğlenceğimizi Düşünürek MaxiOkey'i Düzenlemeye Karar Verdim.

Turnuvaya Katılabilmek İçin En Az 50 Mesajınız Bulunmalı ve Temmuz 2011 Öncesi Üye Olmanız Gerekmektedir.



MaxiOkey Turnuvası Mynet yada hakkarim.net Üzerinden Oynanacak Olup,Oyunun Eşli mi yada Tek mi oynanacağı anketle belirlenecektir...

Katılımlar Sona Erdikten Sonra Tarafsız Bir Yönetici Tarafından Kura ile Turnuva Karşılaşmalarında Fikstür Çekilecek,Ardından da Oyunlara Başlanılacaktır..Karşılaşmalar Eleme Usulü İle Gerçekleşecektir.

Katılımlar 12.07.2011 tarihinde sona eriyor,ardından kura çekimi gerçekleştirilecek ve turnuva başlayacaktır.Fikstür çekildikten sonra oyunlaın oynanıp oynanaması tamamıyla masaya oturacak 4 kişinin kontrolündedir.Oyunlara Katılmayanlar İhraç Edilir.Ek kurallar açılacak yeni konuda ayrıntılı olarak belirtilecektir..



Turnuva Birincisine Ekstra TL Ödülü Ben Vereceğim(7 TL Bakiyesi),Ancak İlave Ödülde Verilebilir.




Yarışma Kuralları Turnuva Başlayana Kadar Değiştirilebilir,Bu Yüzden Sık Sık Konuyu Takip Etmeniz Yarar Sağlayacaktır...





Kriterlere Uygun Olan Arkadaşlar Konu Altından Katılmak İstediklerini Belirtebilirler.



------------------

1)greenmile

2)Tuba_erva


3)minoo

4)Oguzc@N

5)Anıl Umut

6)arslansem

7)pelın_

8)©The_Gespenst©

9)By_GaBLiN

10)Fahrettin.ony

11)Masha

12)^^Positive^^
 
Tepkiler: Tuba.Erva

ChavRash

Emekli Yönetici
Başarılar arkadaşlar.
 
Tepkiler: BaykusReis

minoo

Üye
Ya mynet değil de Hakkarim falan olsaydı. Mynet çok dandik ya
 
Tepkiler: 'Patron
katılmak ıstıyorum
 
Tepkiler: OğuzcanAbi ve 'Patron

Xilence

Kapalı Hesap
Okey mi çabuk yenildiğim oyun , bence katılmamalıyım, İlk hamlede devrilirim, Katılanlara başarılar.
 

minoo

Üye
Madem siz varsınız, beni de yazın
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
bu arada eşli oynanacak arkadaşlar,dün hangi kafayla yazdıysam tekli oynayacağız yazmışım düzelttim bilginize...

----------Eklendi @ 11:40:49 ---------- Yazıldı @ 11:32:08 ----------

Ya mynet değil de Hakkarim falan olsaydı. Mynet çok dandik ya

tarlada da oynarız sorun değil
 

minoo

Üye
Yaa herkes tek olsun ama olmaz ki öyle Belki ben çok iyi oyuncuyum ama eşim iyi değil. O zaman Fatmagül'ün suçu ne demeyelim yani
Herkes tek olsun bence.
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve greenmile
aha ben lik benide yaz
farketmez ama faceden daha iyi olurdu
seytaniniz bol olsun

son bisey daha maclari aksam yapalim hem herkes evde olur hemde daha zevkli olur
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve greenmile
    Konu Sahibi
Yaa herkes tek olsun ama olmaz ki öyle Belki ben çok iyi oyuncuyum ama eşim iyi değil. O zaman Fatmagül'ün suçu ne demeyelim yani
Herkes tek olsun bence.

pınar herkes tek olursa hesap karışıyor.Mesela diyelim ki en yüksek puanda sen bitirdin diğerleri hiç bitemedi,gösteremedi.İkinci kişiye nasıl karar vereceğiz
 
benim icin fark yapmaz tamsuper iyi anlastigim kisiler
 

minoo

Üye
Kafam karıştı benim O zaman dediğiniz gibi eşli olsun, son kalan 4 kişide de tek olsun. Öyle belirleyelim 1.yi. Olmaz mı öyle?
 
Tepkiler: greenmile

minoo

Üye
Herkese uyar mı peki bu?
 
Tepkiler: greenmile
    Konu Sahibi
neden uymasın ki? Sonuçta senin dediğin de doğru belki okeyin o'sundan anlamayan bi adamla eşleşmiş olacağız,tek bir el bitmeden onu son 4 'de taşıdığımızı düşün birde.Bence mantıklı,olması gereken bu
 

minoo

Üye
Tamam o zaman. Yaz beni de
 
    Konu Sahibi
yazdım ya 10 kere mi yazıyım?
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
Görmemiştim sorry Bekleyelim bakalım. Herkese bol şans.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...