Maxicep'te 4000 mesaj!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Helal az zamanda sağlam kasmışın
 

esokmen

Üye
Hayirli olsun ne diyelim
 

PriZm

Üye
İyi kasmışsın devam
 
Ohoo o zaman daha çok var eski takım olsa gececilerde kasardık neyse zamanla olur bu işler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...