Maxicep'i Değerlendirelim

Maxicep'i değerlendirelim


  • Kullanılan toplam oy
    35
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Değerlendirme bitti mi arkadaşlar. Değerlendirdik ve tüm sorunlar çözüldü mü. Konu aralarında eleştiri yapmaktansa burada yapın eleştirinizi. Devam etmenizi bekliyorum
kendi konunu hortlatmışsın daha güncel ve ilgilenebilicek anket dşün her zaman üstte kalır hatta uygun olursa üst konu bile olur
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl ama. Kimse yazmazsa ben yazarım. Aslında anket devamlı güncel olan bir konuyla ilgili. Yani ne kadar çok problem yazılırsa o kadar çok ilgilenir yönetim.
 

erfc20

Üye
telefonla ilgili herseyi burdan indiriyorum artık en iyi telefon forum sitesi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...