ben aradıgımı bulamıyoruma tıkladım çünkü onun bir an önce geliştirlmesini düşünüyorum.
arama butonuna program ismini yanlız başına yazmama ragmem binlerce konu çıkıyo bunun sebide konu açan arkadaşlarımızın etiketlerine önem göstermiyo olmasından dolayı oldugunu sanıyorum.
diger istegim ise bu açılan konulara teşekkürler.Mutlaka "teşşekkür etme " denmez ama bazı konularda okadar çok ki konu ile ilgili soru sordugumuzda teşekkürlerin arasında kayboluyo birde dikkat ediyorumda yeni katılan ve bazı üyelerin msj sayısını çogaltmak için herşeye bir cvp yazıyolar bu çok yanlış bir hareket bana göre çünkü burda paylaşım yapıyoruz üst ast ilşkisinin bukadar ciddi deger kazanmasını hiç hoş bulmuyorum.hele hele bazı arkadaşlar konuyu okumadan bakmadan indirmeden teşekkürü yapıştıryorlar bu çok komigime gidiyo.
Aslında teşşekkür butonu olsa teşekkür edenler orda görünse çok faydalı olcagını düşünüyorum.
Bu arada açılış sayfam maxicep.com dur