günaydın kardeşlerim..
sağlık ve aile herşeyden önemli öncelikle..
ben bu iki unsuru değerlendirmeden asla bir iş yapmam...
maxicep güzel bir paylaşım merkezi...bu merkeze iş yerimde olduğum sürece bağlıyım..ama izinli olduğum gün asla bilgisayar başına geçmem

bir nevi felsefe!!!