İyi hoşgeldin başkan gözlerim seni arıyo.
qapaq gibi qapaqYalnız üzülerek söylüyorum bi aralar gereksizlerde gün boyu türol şov çektiğim, goygoyculuk yaptığım biricik ekürüm @iyavuzoz ortalarda yok. Yok baya. Lan bu ölmesin nabıyo acaba. Kafayı yicim
şöyle anlatayım .d s4 ü sahibinden get aracılığıyla sattım cuma kargoya verdim para gelmesini bekliyorum kargo ulaştıgında para gelince de ios cihazı alacağım hayırlısıyla o yuzden boş kalmamak için emanet e72 buldum