maxicepe 3 aydır üyeyim.

    Konu Sahibi
mesaj yazin ya yazcak yokmu sanki yazanı öldürcaz
 

Revengeful

Emekli Yönetici
O avatarla gelmesin zaten tipe bak
 
Tepkiler: doctorrr

szqn55

Üye
şöyle anlatayım .d s4 ü sahibinden get aracılığıyla sattım cuma kargoya verdim para gelmesini bekliyorum kargo ulaştıgında para gelince de ios cihazı alacağım hayırlısıyla o yuzden boş kalmamak için emanet e72 buldum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Adam telefon piyasasına girmiş biz ise iphone 3GS, 4, 4s, 5 diye gidek
 

szqn55

Üye
bende kilitlediğin konuda android den gidiyorum dedim millet hızdan bahsetmeye başladı
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Android fanlarıyla IOS fanları bahane arıyor zaten. sen de direk verdin Androidden IOS'a diyerek
 

szqn55

Üye
ben android piyasası hızlı düşmesi yüzünden çıktım ama ios sabit fiyatla kalıyor o yuzden tabi androidde yuzlerce ozellik var
 

Revengeful

Emekli Yönetici
iPhone geleceğe yatırımdır. Düğünde takılan altınlar gibi zor günler için saklayacan (her ne kadar zararına satacak olsanda)
 

SHS

Üye
Up
 
Tepkiler: Serhan