maxicepe 3 aydır üyeyim.

    Konu Sahibi
birazdan çıkışim olabilir herkese iyi gecele teli sarji bitiyor bare koyin görelim
 
    Konu Sahibi
korkma be biz yuvarlaklardan değiliz
al buyut facebook adresim detaylı fotolar için
 

SHS

Üye
Hep beraber ama
 
daha başlarda olmam lazımdı sırf bu yüzden buna cevap yazmayabilirdim neyse biri yarın dönüyo haberin olsun
 
Tepkiler: doctorrr, achambo ve OttomaN TigeR

Oğuzhan

Üye
Ooo atarlar atarlar...
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

minoo

Üye
Banla dediğin için nasılsın soruna cevap vermiyorum
 
Tepkiler: Topal Pire ve achambo

doctorrr

Üye

Revengeful

Emekli Yönetici
2 nizinde küçüklüğünü bilirim gelmiş bana karşı tavır alıyorlar
 
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
Harbisi yavız nerdeee
 
Tepkiler: Topal Pire ve doctorrr

szqn55

Üye
benim de 19 ay olmuş varmı beni tanıyan
 

Revengeful

Emekli Yönetici
IOS'a geçtiğini biliyorum sadece
 
Tepkiler: szqn55