Topal Pire
Üye
Mastelaa , Anafor.CK ( Cengiz abi ) , Süleyman falan ne oldu bu adamlara acaba. Bunların döneminde çok iyiydi buralar. Sonra black-killing , nick-kalmamış , Hackless , metin falan bunların zamanında da güzel kavgalar oluyorduBenim burda çok arqaaşım vardı şimdi hiçbiri yok. En son @MasteLaa fenomen oldu gitti, @Türe naabıyo bilmiyorum (nerdesin olm ankaradaysan görüşek), @x-scarface noldu ona hiç bi fikrim yok @EzgiS'i unutmamak lazım @Amaru Shady en son bişiler yazdı bıraktı @minoo da yok heralde. Bi ara paylaşımlarının altında geyik döndürdüğüm @delrico diye bi abimiz vardı o hele hiç yok. Neyse @Revengeful burda SA karşim. Daha sayamadıklarım var @Mert de burda. Biri daha vardı sanki aklıma gelince onu da eqlerim.Ha bi de @Anafor.CK abimiz vardı naptı acabaDh'dan gelen türoller vardı bi de. @Enivicivokke, @Razzers falan. Onları bile özlemişim lan.
Ben burdayım la vitaminsiz
Delrico askerde olum haberin yok mu
Mastelaa , Anafor.CK ( Cengiz abi ) , Süleyman falan ne oldu bu adamlara acaba. Bunların döneminde çok iyiydi buralar. Sonra black-killing , nick-kalmamış , Hackless , metin falan bunların zamanında da güzel kavgalar oluyordu
Forumun karanlık yerlerine gitme yoksa kendini Lord Voldemort'un ordusunda bulursun
@doctorrr İstersen banlayabilirim vitaminsiz dediği için ?Ben burdayım la vitaminsiz
Delrico askerde olum haberin yok mu
En yaşlı benim diye hava atacam ama Mesut yüzünden atamıyorum
En cool sensinEn cool sensin
Ne sırıtıyon
edit. şimdi serhan gibi kardeşlerimiz kötü etkilenirEn cool sensinEn cool sensin
https://www.maxicep.com/forum/members/sigorta729.2553869/en çok hava bende en taze üye benim ama siteyi geç uye olmam benim en büyük kaybım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?