maxicepe 3 aydır üyeyim.

Mastelaa , Anafor.CK ( Cengiz abi ) , Süleyman falan ne oldu bu adamlara acaba. Bunların döneminde çok iyiydi buralar. Sonra black-killing , nick-kalmamış , Hackless , metin falan bunların zamanında da güzel kavgalar oluyordu
 
Tepkiler: achambo

minoo

Üye
Ben burdayım la vitaminsiz
Delrico askerde olum haberin yok mu
 
Tepkiler: doctorrr ve achambo

achambo

Üye
Ben burdayım la vitaminsiz
Delrico askerde olum haberin yok mu

Pınar abla nasılsın?svg yi bile png ye dönüştürmede sorun yaşıyorum ya bu widgetle uğraşırken hep beni bulurlar bi gölge koycam yeter
aynen
Forumun karanlık yerlerine gitme yoksa kendini Lord Voldemort'un ordusunda bulursun

ya onlarla bile karşılaştım sonra beni zindana attılar...
 
Tepkiler: 0MG90

doctorrr

Üye
@minoo eyvallah ablam be görmüyorum kaç zamandır.

Yalnız onu bilmiyodum.

@Revengeful kimi balıon admin sen aloooooooooo
 
Tepkiler: minoo

Revengeful

Emekli Yönetici
iyilikte yaramıyor
 
Tepkiler: szqn55 ve doctorrr

SHS

Üye
4+1 benimde
 

Revengeful

Emekli Yönetici
En yaşlı benim diye hava atacam ama Mesut yüzünden atamıyorum
 
Tepkiler: Serhan

SHS

Üye
En cool sensin En cool sensin
 
Tepkiler: Serhan

SHS

Üye
Ne sırıtıyon
 

Revengeful

Emekli Yönetici
edit. 2
şimdi serhan gibi kardeşlerimiz kötü etkilenir
 
Tepkiler: Serhan
    Konu Sahibi
en çok hava bende en taze üye benim ama siteyi geç uye olmam benim en büyük kaybım