Revengeful
Emekli Yönetici
O degilde bence bir üyenin sadece 1 kez Ayin uyesi olabilmesi adil degil. Çünkü üye her ay sitenin en aktif uyesi iken ondan daha az aktif olan birinin ayın uyesi seçilmesi mantıklı gelmiyor. Tamam her üyenin bu zevki yasamasını yönetim istiyordur anlıyorum fakat üye zaten cok Ayin uyesi olmak istiyorsa o aktif uyeyide gecer ve gercekten o rütbeyi hakeder. Zaten ayin uyesi unvanı en iyiye verilmeli




