Maxicep yılın oscarları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
O degilde bence bir üyenin sadece 1 kez Ayin uyesi olabilmesi adil degil. Çünkü üye her ay sitenin en aktif uyesi iken ondan daha az aktif olan birinin ayın uyesi seçilmesi mantıklı gelmiyor. Tamam her üyenin bu zevki yasamasını yönetim istiyordur anlıyorum fakat üye zaten cok Ayin uyesi olmak istiyorsa o aktif uyeyide gecer ve gercekten o rütbeyi hakeder. Zaten ayin uyesi unvanı en iyiye verilmeli
 


Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
yılın en saçma konusu mutlaka olmalı
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
1 yıl boyunca binlerce üyeyi kim takip edecek yahu en iyisini bulmak için :)
 

0live456

Üye
Herkes gördüğünü yazacak illede kim ne yapmış ne etmiş diye gözlemlemeye gerek yok :) Biz 2007den beri bu tür işleri yaptık yönettik inanın zor değil ^^
 
'Patron

'Patron

Üye
bence de guzel fıkır ama zor...
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
adaylar belirlenir,halk oylaması yapılır
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
adayları biz belirleriz
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Güzel olur aslında. Ama zamana yaymak gerekir. :hmmm

Yılın üyesi gibi kavramları netleştirmek zor aslında; üyeler arasında kişisel sorunlar olabiliyor ve daha çok yanlı sonuçlar ortaya çıkar gibi geliyor bana. Ama yönetim olarak gözlemlerimize dayanarak isimler belirleyip o şekilde oylamaya sunabiliriz. Benim aklımda 4 üye falan var yani, yönetici olmaya gerek yok bunun için kim nedir necidir görüyor herkes. Biz, özellikle de adminler dosyalar ve pasif kategorilerdeki üyeleri de bilip tanıyoruz fazladan o kadar.

Destekliyorum şahsen; yılın son ayında böyle geniş çaplı bir şeyler yapabiliriz belki.
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref' ve greenmile
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
aynen Hasan biri benim açıklamakta sakınca duymuyorum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref'
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt