Maxicep Yalnızlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
gereksizlerde takılmıştır :)
 


Eaglebunker

Eaglebunker

Üye
Her şeyi salla ama çayı da demle hacı demişler. Çay alıp geleyim bari.
 
Eaglebunker

Eaglebunker

Üye
4 aydır yoksun. :D Zaten takılmanın zararı yok. Sende admin sayılırsın. :naughty:


:çay:


4 ay mı? Nasıl hesapladın nereden bildi yav :D çok teşekkür ederim sana o halde.

Çay dedik çay dedik buyur o zaman;

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

:kop2:
 
mürteza16

mürteza16

Üye
4 ay mı? Nasıl hesapladın nereden bildi yav :D çok teşekkür ederim sana o halde.

Çay dedik çay dedik buyur o zaman;

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

:kop2:
En son mayısta girdiğine göre 4 ay oluyor heralde. :D

Videoyu izleyemem ayrı bir konu. Paket bitmesin Mazallah. :kop2:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Kulüp mülüp diyip kumar oynatmıyonuz dimi konuda
 
  • Beğen
Tepkiler: Alo_Azrail, .NeXuS. ve 0MG90
Joker.

Joker.

Üye
Aslında madem yalnızız ancak belli bir klüp içerisindeyiz buda birliktelik demek , aslında yalnız değil miyiz :(
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Mürteza senin IP neden Kansas'ta görünüyor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Yasa dışı. :hmmm Başına dert alma da.
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Bana da öğret. :ehe Dur bi' araştırayım.
 
Eaglebunker

Eaglebunker

Üye
Bu kategoridekilerin hepsi yalnız mı şimdi peki Mürteza..
 


Üst Alt