Maxicep Yalnızlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

mürteza16

mürteza16

Üye
Söyle. Yoksa ip'ini tespit edip son girdiğin sitelere bakarak kimin üzdüğunu bulacam. :sopa: (Tabi üşenmessem. :ehe)
 


Anil-D

Anil-D

Üye
bosverin simdi beni yarın hesap günüdür
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Yarın mı? :oha:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Payback time ha ? :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
Anil-D

Anil-D

Üye
ebesininkini göstercem
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Size gelsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: hançer

Revengeful

Emekli Yönetici
23 numara cidden yalnız artık
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
benide yaz :yagmur:
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Biz ne aşklar gördük amma velakin olmuyosada elizabeth'den başka çare yohtır :no:
Aşık olsaydın böyle demezdin. Aşk, o kızın bi' gülümsemesiyle tökezlemektir; aşk, onun bi' sıcacık bakışı için dünyaları vermektir. Anlayamazsınız ve anlayacağınızı da sanmıyorum aşık olana kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Aşık olsaydın böyle demezdin. Aşk, o kızın bi' gülümsemesiyle tökezlemektir; aşk, onun bi' sıcacık bakışı için dünyaları vermektir. Anlayamazsınız ve anlayacağınızı da sanmıyorum aşık olana kadar.

Gören nazım hikmet zannedecek :kotu: aşık olmasam konuşmazdım ayrıca merak etme bende hala seviyorum ama çok uzakta olduğu için elizabeth mantıkllı dedim ;)
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Gören nazım hikmet zannedecek :kotu: aşık olmasam konuşmazdım ayrıca merak etme bende hala seviyorum ama çok uzakta olduğu için elizabeth mantıkllı dedim ;)
Benimki yakında ama atağa geçmiyorum. :p Hep çağırıyor bir yerlere ama gitmiyorum nedense. :hmmm Çok ararım bu günleri. [emoji17]
 


Üst Alt