4 aydır yoksun.Ehehe arada bir takılıyorum işte böyle. Zaten ne zamandır yoktum yeni yeni giriş yapıyorum işte böyle![]()
Zaten takılmanın zararı yok. Sende admin sayılırsın.
Her şeyi salla ama çayı da demle hacı demişler. Çay alıp geleyim bari.

4 aydır yoksun.Zaten takılmanın zararı yok. Sende admin sayılırsın.
![]()
çok teşekkür ederim sana o halde.
En son mayısta girdiğine göre 4 ay oluyor heralde.4 ay mı? Nasıl hesapladın nereden bildi yavçok teşekkür ederim sana o halde.
Çay dedik çay dedik buyur o zaman;
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
![]()


En son mayısta girdiğine göre 4 ay oluyor heralde.
Videoyu izleyemem ayrı bir konu. Paket bitmesin Mazallah.![]()

Baskın yedik kaldırın kağıtlarıKulüp mülüp diyip kumar oynatmıyonuz dimi konuda
Kulüp mülüp diyip kumar oynatmıyonuz dimi konuda
Link at. İndireyim.Ya şu videoyu izleyeydin iyiydi![]()

Evet, yanlız değiliz. Yalnızız.Aslında madem yanlızız ancak belli bir klüp içerisindeyiz buda birliktelik demek , aslında Yanlız değil miyiz![]()

Bende diyorum bi şeyi yanlış yazdımEvet, yanlız değiliz. Yalnızız.![]()
Sağol uyarı için 
Link at. İndireyim.![]()
Mürteza senin IP neden Kansas'ta görünüyor![]()
Kansas neresi?Mürteza senin IP neden Kansas'ta görünüyor![]()
Şuan yasa dışı internet kullanıyorum. Ondan olabilir.
Daha deminden beri neye tıklıycam diyorum. Alıntıda gördüm.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız![]()

O kadarda yasa dışı değil canım. IP gizliyoruz. IP ban atmasınlar diye. Yoksa daha giremeyiz falan güzelim siteye.Yasa dışı.Başına dert alma da.

Araştır.Bana da öğret.Dur bi' araştırayım.

Hayır tabikide.Bu kategoridekilerin hepsi yalnız mı şimdi peki Mürteza..
Çay söylim mi? @Eaglebunker 
