Benimki yakında ama atağa geçmiyorum.Hep çağırıyor bir yerlere ama gitmiyorum nedense.
Çok ararım bu günleri. [emoji17]


Hak etmediğimi düşünüyorum. [emoji17]kafanda varmı kardeş ?
beni çağırsa saniyesinde gelirim yanına![]()
silmem yaSil KinG CrazY'i. Süresiz ban yedi.![]()
artık geri gelemeyecek aramıza, anısı var
niye banlandı arkadaş23 numara cidden yalnız artık
benide yaz![]()
Benide yaz kardeş![]()
rütbeleri daha tam tasarlamadım yaBeni vip üye olarak alırsan çok nimettar olurum.
şimdi seni vip üye yaparsam herkes vip üye olmak ister
bu arada siz üyede değilmişsiniz, yeni farkettim; üye olarak alayım mı sizi kulübe? VIP üye olmadan kulübe üye olmayı kabul eder misiniz?Kazı beni oraya

tamamdırbenide alsana bro![]()

Ben seni site hakkında dışında hiçbir yerde görmezdim abi.Forumda bu gece dikkatler, iPhone 6 üzerinde![]()

Ben seni site hakkında dışında hiçbir yerde görmezdim abi.![]()

