Maxicep Yalnızlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
Cevap yazmayın o üyeye beyler
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR ve The Shadow


abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
Kulübümüzün headquarter'ı olan bu konunun (bu laf hoşuma gitti la :zong: ) içerisinde bazı arkadaşlarımız tartışmış.. biz bazı birimlerimizden böyle bir duyum aldık.. teknik direktör olarak böyle tartışmaları pek de desteklemediğimi belirtmek istiyorum. artık önümüzdeki maçlara bakacağız; iyibir sezon çıkartacağımızı düşüşnüyorum ...

 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2393093
Anil-D

Anil-D

Üye
Selamın aleyküm
 
Anil-D

Anil-D

Üye
basim catliyor ya
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Aleyküm Selam.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
uyumusum ya gene dayanamadim
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Sevgilin mi terketti? [emoji19]
 


Üst Alt