Cevap yazmayın o üyeye beyler

) içerisinde bazı arkadaşlarımız tartışmış.. biz bazı birimlerimizden böyle bir duyum aldık.. teknik direktör olarak böyle tartışmaları pek de desteklemediğimi belirtmek istiyorum. artık önümüzdeki maçlara bakacağız; iyibir sezon çıkartacağımızı düşüşnüyorum ...Aleykum selamSelamın aleyküm
Gecmis olsunbasim catliyor ya
Uyumak iyidiruyumusum ya gene dayanamadim
Keske bende dogru durust uyuyabilsem [emoji19]agladim bide ondandir[emoji17] moralim bozulduyduUyumak iyidirKeske bende dogru durust uyuyabilsem [emoji19]
Noldu la geneagladim bide ondandir[emoji17] moralim bozulduydu

kolay kolay aglamazdim ben[emoji17]Noldu la gene![]()
Kim uzdu lan abimikolay kolay aglamazdim ben[emoji17]

boşverin ya [emoji17]Kim uzdu lan abimi![]()
Bence de.Kız meselesiyse değmez bence![]()

