sonuç olarak kulübümüze alayımmı seniKimine göre yalnızlık, hasta kişinin kaçışıdır; kimine göre de, hasta kişilerden kaçıştır.
- Nietszche

kulübümüzdeki herkes sanal ortamda zaten yalnız değiller zaten.. biz gerçek hayyatta yalnız olanları kulübümüze alıyoruzHayır.Klübünüze girersem yalnız olmam.Teşekkür ediyorum.
Aynen. Bende o düşünceyle katılmadım.Hayır.Klübünüze girersem yalnız olmam.Teşekkür ediyorum.

kulübümüzdeki herkes sanal ortamda zaten yalnız değiller zaten.. biz gerçek hayyatta yalnız olanları kulübümüze alıyoruzAynen. Bende o düşünceyle katılmadım.![]()
Sen aşık olmuşsun PnPBen her ortamda yalnızım."Benim ellerim her zaman üşür. Doktor kansızlık der, ben yalnızlık derim."
Umarım beni anlamışsınızdır. Ben yalnızlığa aşığım. Yalnızlık bana.Neyse uzatmayalım. Damara bağlıycam yoksa.![]()

Ben zaten aşıktım.Sen aşık olmuşsun PnP![]()

hangimiz aşık olmadıki, imkansızsa Elizabeth, mümkünse git teklif etBen zaten aşıktım.![]()

Biz böyle mutluyuz.hangimiz aşık olmadıki, imkansızsa Elizabeth, mümkünse git teklif et![]()
Biz böyle mutluyuz.![]()
pilatonikmi takiliyoz bende oyleyim 
Aynen ama biz dost sevgiliyiz. Aşka vurmadan severiz. Hayalimiz büyük.pilatonikmi takiliyoz bende oyleyim
![]()

Hmm hayaller Paris hayatlar muşAynen ama biz dost sevgiliyiz. Aşka vurmadan severiz. Hayalimiz büyük.![]()
kolay gelsin valla benimki imkansız olduğu içn Elizabeth forever

Yola çıktık. Gidiyoruz Paris'e.Hmm hayaller Paris hayatlar muşkolay gelsin valla benimki imkansız olduğu içn Elizabeth forever
![]()
![]()
Senin durum nasıl?Noldu la oflaya oflaya giriyon gene [emoji19]
Seninde farkın yok zzzleyerek giriyonNoldu la oflaya oflaya giriyon gene [emoji19]

