The Shadow
Üye
O da dogruSeninde farkın yok zzzleyerek giriyon![]()

O da dogruSeninde farkın yok zzzleyerek giriyon![]()

kimden?!?!????Irkçılık sezdim
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
kimden?!?!????
tamamdırYaz beni de![]()
Yola çıktık. Gidiyoruz Paris'e.Senin durum nasıl?

naber
Hela'ya![]()

yav canim sıkıldı 2. tercihleri bekliyorum yapip gitmek ekimde basliyomus bizim okul

bende özel okula kaydımı aldırdımyav canim sıkıldı 2. tercihleri bekliyorum yapip gitmek ekimde basliyomus bizim okul

liselerin bugun basladi 1 lerin[emoji106] artik Çömez dilsinHayırlısı be![]()
liselerin bugun basladi 1 lerin[emoji106] artik Çömez dilsin

2 yemi gectin şimdi senben hiçbi zaman çömez deyıldım ayrıca cemaat okulundan kurtuldum sonunda [emoji3]![]()
daha bu veled2 yemi gectin şimdi sen

[emoji41]veled bu daha
