Maxicep Yalnızlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
hmm sağlık olsun o zaman .arkadaşlar turkcell kisminda konu açtım bi el atar misiniz eğer olursa beleşe telefon ve tablet alırım
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware


Charles Bukowski

Charles Bukowski

Üye
Kimine göre yalnızlık, hasta kişinin kaçışıdır; kimine göre de, hasta kişilerden kaçıştır.

- Nietszche
 
Charles Bukowski

Charles Bukowski

Üye
Hayır.Klübünüze girersem yalnız olmam.Teşekkür ediyorum.
 
abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow ve EmekHırsızı
Charles Bukowski

Charles Bukowski

Üye
Düşünmüyorum.Çok teşekkür ediyorum , iyi günler.
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
mürteza16

mürteza16

Üye
Ben her ortamda yalnızım. :yagmur:"Benim ellerim her zaman üşür. Doktor kansızlık der, ben yalnızlık derim."

Umarım beni anlamışsınızdır. Ben yalnızlığa aşığım. Yalnızlık bana.Neyse uzatmayalım. Damara bağlıycam yoksa. :cry:
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware ve EmekHırsızı
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Ben her ortamda yalnızım. :yagmur:"Benim ellerim her zaman üşür. Doktor kansızlık der, ben yalnızlık derim."

Umarım beni anlamışsınızdır. Ben yalnızlığa aşığım. Yalnızlık bana.Neyse uzatmayalım. Damara bağlıycam yoksa. :cry:
Sen aşık olmuşsun PnP :hmmm
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
Anil-D

Anil-D

Üye
:off
 


Üst Alt