Maxicep Starını Buldu! (Sonuçlar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANIL

Admin
Tebrikler Fatih
 

MasteLaa

Üye

Eskiden limon oluyordu şimdi havuç olmuş. Ayın üyesi havuç oluyordu normalde
Havuç derken limon mu
Teşekkür ederim ama birincimiz aslında Reşwan abim

Sağolasın Anıl'ım


- - - Eklendi - - -

Fatihcim tebrik ediyorum. Rütbenin tadını çıkar bakalım
Teşekkürler canımın içi abim sağolasın
Teşekkür ediyorum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Nick rengi Eskiden sarıydı Ayın üyeleri içinse turuncu Rütbe yüzünden değişmiş demek
 

doctorrr

Üye
nedeee güzeeelll gaaaaşlarrrııhhıınn vaaaar rastık sürmeyiiiiisteeeeer oooosmaan agaaaa terbikler kardişim

- - - Eklendi - - -

 

MasteLaa

Üye
Crazy_oruc....tesekkurler canim kardesim
Revengeful...Anladım abim kötü durmuyor ama dimi
Ynsemrekose...gonlumun uyesi kardisim sagol
 
Tepkiler: pelın_

Revengeful

Emekli Yönetici
Crazy_oruc....tesekkurler canim kardesim
Revengeful...Anladım abim kötü durmuyor ama dimi
Ynsemrekose...gonlumun uyesi kardisim sagol
Vallah doğruyu söylemek gerekirse eski rütbeyi daha çok seviyodum Daha sadeydi çünkü. Ama sana yakıştı, hayırlı olsun kuzum
 
Benim yarışmadan haberim yoktu yav ama bilseydim de oyumun gideceği yer belliydi tebrikler Fatih'im çok yakıştı bu rütbe sana sonuna kadar hak ediyosun
 

ismail

Üye
: listedeyim
tebrik ederim
 

Metin MF

Üye
Ben oyumu şöyle vermiştim:

Reşwan 10
MasteLaa 8
rabbace 6
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Bizim tebriği gören olmamış anlaşılan.
 

pelın_

tebrikler anamm 40 puan almısım ya şaşırdım
 

MasteLaa

Üye

alışabildinmi yeni cart renkli rütbene
Alistim alistim sagolasin
Vallah doğruyu söylemek gerekirse eski rütbeyi daha çok seviyodum Daha sadeydi çünkü. Ama sana yakıştı, hayırlı olsun kuzum
Teşekkür ediyorum kuzum sana da yakisirdi ama

Tebrikler Kardeşim.
Teşekkür ediyorum kardesim
Cok tesekkurler

Benim yarışmadan haberim yoktu yav ama bilseydim de oyumun gideceği yer belliydi tebrikler Fatih'im çok yakıştı bu rütbe sana sonuna kadar hak ediyosun
Dusunmen ve var olman yeter abim cok Teşekkür ediyorum benim.icin cok degerlisin

: listedeyim
tebrik ederim
Teşekkür ederim sagol
Ben oyumu şöyle vermiştim:

Reşwan 10
MasteLaa 8
rabbace 6
Sagolasin metin Teşekkür ediyorum
Bizim tebriği gören olmamış anlaşılan.
Olur mu kuzum ben cok Teşekkür sunuyorum sunuyorum sana cepteyim bu yuzden toplu alinti da yapamadim aradan kacirdiklarim olmus olabilir hepsine ayri ayri Teşekkür ediyorum simdi masaustu gorunume gectim cok Teşekkür ederim


- - - Eklendi - - -

tebrikler anamm 40 puan almısım ya şaşırdım

Ablamm tesekkur ederimm
 
Tebrikler Mustafa abi
(Puanlar çok az ve dengeli ama hiç şüphelenmiyorum )
 
Önce Reşwanı Tebrik ediyorum

Fatih sana da tebrikler

Ve son olarak kendimden bahsetmek istiyorum listenin sonunda olsam bile () inanın bu yarışma hakkında tek kelime etmedim kimseyle ama genede 32 puan almışım burdan bana puan veren herkese teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...