Maxicep Starını Arıyor! (Oylama)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


pelın_

Bana oy werirmisiniz. Nolar

- - - Eklendi - - -

Bana oy werirmisiniz. Nolar
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Oyumu Kullandım Yarışmacı Arkadaşlara Başarılar
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
Joker.

Joker.

Üye
Bana Oy Atan yok :ağlarım:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Vallah 2 kere oldum ben. Dalga geçerse bunu kullanırım ben :D seninde 1.ligin var salla.
Garip olan hep yoneticiler 1.oluyor. 1.ler arasında MaxiStar düzenlersek en iyi yonetici yarışması olacak bir nevi. Bakalım Praetor mü 1. :ehe beni geçtiğini neden söylüyorsun ki :D moralimi bozdun :D neyse beni sevmen benim için en iyi ödül zaten somuru:
:ehe
Beni daha çok seviyor.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Forumdaki yıldızlar bir bir kayarken oy vermek gerçekten uğraştırıcı olacak benim için.1 aday belirledim fakat 2.si ve 3.sü bir türlü çıkmıyor.bakalım bulacağız : )Bulamazsam da kullanmam oy .
 
Metin MF

Metin MF

Üye
Acaba 0 çekmek nasıl bir duygu olacak :pro:
 

pelın_

Bende varım listede baak
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
:hmmm
PRO' lar birazcıkta bize söz hakkı verin. :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt